Gullkorn fra Finn.no

1641542874932.png

Rett ut på Finn med et lite påslag..

Samme klokke, samme forhandler, samme år, samme service-år. Skal mye til hvis det ikke er samme klokke.

Nå er ikke jeg ekspert på Rolex av denne årgangen, men fremstår ikke kassen som ihjelpolert? Eller var disse blankpolerte opprinnelig?
EDIT: Glem det, med litt googling så ser jeg jo at mange ref. har blankpolerte kasser.

• Liker
Reaksjoner: kire
Vis vedlegg 275907
Rett ut på Finn med et lite påslag..

Dette er rett og slett tragisk fra ende til annen.
Må helt ærlig si at dette går ut over klokkeinteressen...... Fokuset er på helt feil plass. Ødeleggende.

Ikke finn og ikke humoristisk, men disse artige klokkene selges på Blomqvist. Jeg gir meg nå, men det er en ganske så stilig rund klokke i lotten.

Skjermbilde 2022-01-07 kl. 19.28.13.png

Dette er rett og slett tragisk fra ende til annen.
Må helt ærlig si at dette går ut over klokkeinteressen...... Fokuset er på helt feil plass. Ødeleggende.
@havarduf Frister å finne ut hvem vedkommende er og sende mail til Bjerke

Edit: fant navnet på selgeren etter å ha send vedkommende melding. Epost er sendt til Bjerke (adresse i horten på selger) med oppfordring om å svarteliste slike for ikke å ødelegge interressen for oss andre.

Redigert:
Et skjermbilde av et skjermopptak av et skjermbilde. :unsure:

Uff - en av mine pet hates, det der. Har du nok teknisk forståelse for å ta skjermdump klarer du nok å laste opp et bilde, nei? Gir ingen mening. Har sett skjermbilder av finn-skjermbilder med pilene og alt. Skjønner ikke hvordan sånne folk klarer å opprette annonser i det hele tatt. Detaljer sendt inn via faks, kanskje. Eller brevdue.