Gullkorn fra Finn.no

Hmm... betyr det at bilen må selges med blomsterkvasten som fulgte med i 2013, eller at huset må selges med vinflasken man fikk ved overtakelse, for å oppnå maksimal salgspris?

:cautious:
 
  • Haha
Reaksjoner: Pippen
takk - er det m/ eller uten (god) kjøpshistorikk?
Tror jeg har over middels god historikk (et par klokker i året som også inkluderer Omega, Panerai, Patek, Cartier, Tudor), men heller ikke best. Jeg gikk ikke kjøpe Pepsi... Eneste måte å finne svar på er å sende en mail å "søke". Lykke til:)
 
  • Liker
Reaksjoner: 123uno

Selges med Bjerke-lakrisen:coffee:
Men altså. Dette er jo åpenbart en invistorkuk som, relativt dårlig, prøver å skjule seg bak et «vurderes solgt»

Burde man ikke bare begynne å starte samtaler med disse i Finn-appen, screenshote det hele og sende til Bjerke? Det begynner å bli ganske pate(k)tisk med alt det der kundehistorikkpisset de hevder å holde så høyt.
Blir forbanna kjenner jeg.
Aaarg!
 
Men altså. Dette er jo åpenbart en invistorkuk som, relativt dårlig, prøver å skjule seg bak et «vurderes solgt»

Burde man ikke bare begynne å starte samtaler med disse i Finn-appen, screenshote det hele og sende til Bjerke? Det begynner å bli ganske pate(k)tisk med alt det der kundehistorikkpisset de hevder å holde så høyt.
Blir forbanna kjenner jeg.
Aaarg!
Pust med magen og gå til neste annonse. Får han ikke solgt, brenner nok Mastercardet hans ganske hardt i lomma relativt snart, og ender nok opp med å spise nudler og laksis til dessert
 
Jeg hisser meg egentlig mest opp over den posisjonen Bjerke har tatt i dette elleville 2-håndsmarkedet. Å nærmest nekte folk å kjøpe klokker de har spart til, og ønsket deg, i mange år for så å snu seg rundt og selge samme klokken til en invistor med et smil og en boks lakris på kjøpet? Enkelt og greit dårlig stil.
Jeg har, enn så lenge, fått kjøpe de rolexene jeg vil over disk så dette er ikke en personlig torn i siden.
Men nok om det. Denne tråden handler jo morsomme Finn-annonser. Ikke grådige, herskesyke, bøller i luksusklokkemarkedet.

Rant over.
 
Jeg hisser meg egentlig mest opp over den posisjonen Bjerke har tatt i dette elleville 2-håndsmarkedet. Å nærmest nekte folk å kjøpe klokker de har spart til, og ønsket deg, i mange år for så å snu seg rundt og selge samme klokken til en invistor med et smil og en boks lakris på kjøpet? Enkelt og greit dårlig stil.
Jeg har, enn så lenge, fått kjøpe de rolexene jeg vil over disk så dette er ikke en personlig torn i siden.
Men nok om det. Denne tråden handler jo morsomme Finn-annonser. Ikke grådige, herskesyke, bøller i luksusklokkemarkedet.

Rant over.
Jeg skal innrømme at det er litt artig at alt Bjerke stashet har blitt stilt opp og blitt en del av hele Rolex-pakken. Er den liksom ikke komplett lenger om ikke den grønne Bjerke posen eller pusseklutemballasjonen medfølger?

050_1380997316.jpg
 
  • Haha
Reaksjoner: Hansaeng og Matsmet
Jeg skal innrømme at det er litt artig at alt Bjerke stashet har blitt stilt opp og blitt en del av hele Rolex-pakken. Er den liksom ikke komplett lenger om ikke den grønne Bjerke posen eller pusseklutemballasjonen medfølger?

Vis vedlegg 262117
Iallefall ikke ekte om den ikke er norsk:unsure:

Spøk til side. Selv setter jeg pris på fulle pakker, gjerne med Bjerkes pusseklut, visittkort og pose. Jeg tar vare på dette selv når jeg kjøper der. Men den lakrisboksen gir jeg til kona, tror det er meningen. Kanskje det er å dra det litt langt å putte den i annonsen? Neste blir vel en pappfigur av Halvor? Uansett, ikke en stor greie. Syns dette var en ryddig og attraktiv annonse.

Jeg setter også pris på klokker kjøpt hos Bjerke. En butikk som sannsynligvis kommer til å holde på lengre enn mange konkurrenter. God service. Høy kompetanse. = trygghet. Som også gjelder i bruktmarkedet. Jeg opplyser alltid i mine annonser når klokkene er kjøpt både i Norge og hos Bjerke. Og jeg setter pris på denne informasjonen i andres annonser. Ikke avgjørende, men positivt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
Dette er jo ikke akkurat noe særnorsk fenomen. Markedet er jo likt over hele verden. Jeg har sluttet å irritere meg/la meg overraske for lenge siden. Hvis noen synes det er innafor å betale flere hundre prosent mer istedet for å vente så la de nå gjøre det da.