Bezel
Støttemedlem
Hva er vinuskikker tro....?![]()
![]()
Vinuskikker er nok feilskrift for "vinduskikker", eller mer sannsynligvis "anuskikker". Veldig lokalt begrep, antakelig.
Hva er vinuskikker tro....?![]()
![]()
Med litt godvilje skjønte jeg nok det. Men med sånne klovner kjenner jeg at det kan skorte litt på godviljenVinuskikker er nok feilskrift for "vinduskikker", eller mer sannsynligvis "anuskikker". Veldig lokalt begrep, antakelig.
Han har gjort seg fortjent til ratingen sin;
Grusom klokke selges!
![]()
Grusom klokke | FINN-torget
Selger en grusom og fæl klokke. Husker ikke historien bak engang, men tror den stammer en salgskonkurranse mange år bak i tid. Aner ikke hva den er verdt, antawww.finn.no
299’ for Daytona og 29’ for Bjerke-lakris. Markedspris og helt innafor. Værre med over en halv mill for 116509Over 300k for en Daytona? Det blir for dumt![]()
299’ for Daytona og 29’ for Bjerke-lakris. Markedspris og helt innafor. Værre med over en halv mill for 116509![]()
For ikke å snakke om prisøkning fra NOK 70,- til NOK 29.000,- for lakrisen!Hvis vi tar utgangspunkt i nyprisen har vel 116509 et påslag på 25%, men 116500 har noe sånt som 150% (sånn ca, jeg har ikke helt kontroll på nyprisene)
299’ for Daytona og 29’ for Bjerke-lakris. Markedspris og helt innafor. Værre med over en halv mill for 116509![]()
Skjønner ikke at 116509 annonseres for godt over 500' når det ikke er evig ventetid.
Tror jeg har over middels god historikk (et par klokker i året som også inkluderer Omega, Panerai, Patek, Cartier, Tudor), men heller ikke best. Jeg gikk ikke kjøpe Pepsi... Eneste måte å finne svar på er å sende en mail å "søke". Lykke tiltakk - er det m/ eller uten (god) kjøpshistorikk?