Johnsigans
Støttemedlem
Sårt tema?Love it!En av annonsene mine har havnet her igjen, og dette bare i løpet av noen få uker!
Jeg har 10 andre annonser ute – har du lest de også?Kanskje du har noen kommentar på noen av de du ønsker å dele her inne også?
Har du lest teksten i denne annonsen nøye? FYI, så har jeg ikke endret noen ting etter at jeg så innlegget ditt her. Les igjen! Står det noen sted i annonsens tekst at klokken er ubrukt??! Skrev jeg UBRUKT på Finn sitt tilstands felt?
Hva vet du egentlig om meg og hvordan jeg tar vare på klokkene mine? Er du selvutnevnt ekspert på lett polering?
Jeg prøver å selge klokken min, og har jobbet hardt for å få annonsen til å se bra ut og ikke minst så ærlig og korrekt ut som mulig. Hva er grunnen til at du prøver å ødelegge det? Er det fordi du er misunnelig?
La meg selge klokken min i fred!
Det er greit å komme med kommentarer, men ikke ´barneskole´ kommentarer! Man bør i det minste forholde seg til fakta.
Enkelte mennesker her har blitt vant til å fyre løs uten å tenke på konsekvensene – bare for moro skyld.
Disclaimer: Bildene i annonsen var tatt i går
Løp og kjøp folkensJeg vet det er mange seriøse og ordentlige her inne.
Thank you![]()