Gullkorn fra Finn.no

Flere gullkorn her

Denne Certinaen har visere og tall som lyser i mørket etter å ha vært i sollys. OG den skal dukke opp på søket ditt hvis du søker etter Rolex, Omega, TAG, eller… Patek… hmm, Pelipe?!?

299735DD-8476-4BAA-82A5-9452A97E8858.jpeg
 
E789655E-ACDC-4C4F-A66D-B925DD68FA5E.png

6612ADC8-FA56-40DA-87DB-97935B0F364D.png

4B2F814B-EFEB-4903-9FEB-E93EC16D74E7.png

Når korn blir til gull.
 
Vis vedlegg 315677
Vis vedlegg 315678
Vis vedlegg 315679
Når korn blir til gull.
Lurer på om de vet hva de gjør eller om de bare er fullstendig blåst.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Maz19
Han renner sikkert ned av bytteforslag mot Rolex klokker. Urovekkende mange slike annonser om dagen. Mange som er litt sent ute til gildet og som har bommet helt
Ja, det må du regne med. Er nok mange som er fysen på å kvitte seg med spikerstålet sitt når de ser denne godbiten :ROFLMAO:
Men fra spøk til alvor så tror jeg faktisk enkelte har fått inntrykk av at uansett hva slags klokke man har så er den verdt en formue. Tror neppe det er en som har særlig peil på klokker som legger ut sånt.
 
Ja, det må du regne med. Er nok mange som er fysen på å kvitte seg med spikerstålet sitt når de ser denne godbiten :ROFLMAO:
Men fra spøk til alvor så tror jeg faktisk enkelte har fått inntrykk av at uansett hva slags klokke man har så er den verdt en formue. Tror neppe det er en som har særlig peil på klokker som legger ut sånt.
Med så mange lignende annonser så skal du ikke se bort i fra at det fins folk som kan ende opp med å kjøpe. Tviler på at noen med Rolex går på pinnen, men en vet aldri.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Med så mange lignende annonser så skal du ikke se bort i fra at det fins folk som kan ende opp med å kjøpe. Tviler på at noen med Rolex går på pinnen, men en vet aldri.

-Noen med en fake Rolex kunne nok la seg friste, om ikke faken var av altfor høy kvalitet.

Så kan man jo i etterkant diskutere hvem som gikk på limpinnen...
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Sitter med inntrykk av at denne har ligget på finn.no i en evighet og til og med har økt i pris :ROFLMAO:
8806EC6F-4453-409D-9F26-A485091FAC3E.jpeg
 
Artig annonse, men for oss som ikke følger så godt med på prisene på rolex: er det en lav eller høy pris?
Sitter litt med inntrykk av at alt under 100k er lavt, men jeg har som sagt ikke peiling.
Før nedgangen startet gikk vel 214270 for 100-120k.
Ser fortsatt folk som prøver seg på disse prisene.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bøygen
Artig annonse, men for oss som ikke følger så godt med på prisene på rolex: er det en lav eller høy pris?
Sitter litt med inntrykk av at alt under 100k er lavt, men jeg har som sagt ikke peiling.
En edruelig pris på en Mk1 Explorer er vel nærmere 70k enn 90k. Men han skal ha for kreativ annonsetekst, det kan jo hende noen biter på agnet når man fremstiller det som at det er panikkartet billig.
 
Kanskje ikke et gullkorn, men...

Hadde vurdert å bytta strenger, eller iallefall rensa gitaren før jeg la ut på finn med macro-ish bilder. Ekkelt! Påståelig 1 år gammel, 17k!
Screenshot_20221227_093410.jpg
 
  • Haha
  • Wow
Reaksjoner: Idva og MikroKrone