Gullkorn fra Finn.no

Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
Hadde slått til på disse, men uten boks blir det ingen "unboxing-tråd" så da står jeg over. Gull til denne prisen er helt crazy!
 
41675FC9-691B-4544-B499-25E58FAF6B62.png

 
  • Haha
Reaksjoner: urtid
Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid

Mulig han jobber der, men hva ligger i Strandveien 35, 1392 Vettre?
 
Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
Det var helt seriøst noe av det morsomste jeg har lest på lenge. Så utrolig vittig at man ikke hadde klart å finne det på om man prøvde en gang. Humre humre...:LOL:
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Like batshit språk på engelsk. Han kommenterer TOM på egne ‘artikler’ som andre brukere.



About The Author
The greatest movement will be done by vocalization of the great knowledge one can get. Musical interest in unknown artists is so low that most fail being them.


Ok, kult.
 
Andre eventyr frister, ja. Klokkeannonsene blir bare mer og mer pompøse for hver dag som går. Svært sjelden å se de som skal skifte ut kjøkkeninnredningen eller mosefjerneren sin søke andre eventyr...
 

Kjøpt nytt hos Urmaker Ambjørnsen i Fredrikstad 7. desember 2020 med tanke på investering, denne vil bare stige i verdi.

Lagt på 20 lapper på 5 måneder. Holder verdistigningen seg runder man vel fort 100.000 innen 2022?
 

Kjøpt nytt hos Urmaker Ambjørnsen i Fredrikstad 7. desember 2020 med tanke på investering, denne vil bare stige i verdi.

Lagt på 20 lapper på 5 måneder. Holder verdistigningen seg runder man vel fort 100.000 innen 2022?
"denne vil bare stige i verdi" det de som har knekt koden, når det kommer til investering, skriver.
 

Alt tilsier at denne modellen kommer til å bli discontinued. Jeg var helt overbevist om at den skulle gå ut av sortimentet nå i april, men det gjorde den dessverre ikke. Bakgrunnen er at modellen ble designet for SSC- prosjektet. Rolex var sponsor for SSC som skulle bli den første bilen som skulle nå en hastighet på 1290Km/t Prosjektet har ikke klart å nå målet og Rolex har trukket seg som sponsor. Ettersom Rolex neppe vil assosieres med en fiasko tilsier det at modellen kommer til å forsvinne ut av sortimentet.

Skikkelig invisteringsobjekt dette her. Synd han kun gadd å sitte med den i 2 måneder...
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19