![]()
Rolex DateJust (NYDELIG!) Meget god tilstand. | FINN-torget
Vurderes solgt Rolex Datejust 36mm m/ sølv skive. En nydelig og tidsløs klassiker med Jubilee lenke. En meget pen klokke med en flott sølv skive. Kassemål er 3www.finn.no
![]()
Rolex DateJust (NYDELIG!) Meget god tilstand. | FINN-torget
Vurderes solgt Rolex Datejust 36mm m/ sølv skive. En nydelig og tidsløs klassiker med Jubilee lenke. En meget pen klokke med en flott sølv skive. Kassemål er 3www.finn.no
Nå har vel også Tudor blitt priset høyere brukt enn ny siste året(ser jeg må ut med ca12’ mer for samme pelagos jeg solgte i 2019Jeg synes folk skal få lov til å selge for akkurat hva de vil, men jeg må ærlig innrømme at jeg går litt lei hele hobbyen når jeg ser sånne annonser. Hvorfor kjøpe ny hos urverket (og de har på lager) når du kan kjøpe litt dyrere brukt?
Vis vedlegg 248182
Vis vedlegg 248183
Ja, ser enkelte selgere prøver seg, som her. Skjønner ikke hvorfor, de er vel titt og stadig på lager hos forhandlerne.Nå har vel også Tudor blitt priset høyere brukt enn ny siste året(ser jeg må ut med ca12’ mer for samme pelagos jeg solgte i 2019)
Det morsomme med den annonsen er at eieren er av den sjeldne sorten, som har fortalt sin samboer hva han faktisk har kjøpt klokken for.
Vis vedlegg 248199
![]()
Omega Coated Nylon Fabric Strap
Omega Coated Nylon Fabric Strap med modell nummer 032CWZ003216. Kjøpt NY av meg fra Urmaker Bjerke i mars 2020. Veil. pris Kr. 3.600- Remmen er lik som på denne klokken...www.finn.no
Her får du smakfull garnityr med på kjøpet.
Det morsomme med den annonsen er at eieren er av den sjeldne sorten, som har fortalt sin samboer hva han faktisk har kjøpt klokken for.
Stemmer vel det ettersom kasse og lenke er polert.