Gullkorn fra Finn.no

Har sikkert ikke fulgt med i timen, men stiiiv pris for kasse og skive og ikke originalt verk
Doxa Army
Der var da en pen og forsiktig dom. Uoriginalt verk, kanskje feil krone, ødelagt viser - og nesten 80 000. For en Doxa! Jeg synes det tenderer mot å utnytte folks manglende kunnskaper.
 
Mistenkelig klokke og mye rart garnityr her vel..:rolleyes: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=213086263

Galleribilde
(11/12)



klokke
Til salgs
118 000 kr
Rolex Datejust 41mm. Brukt kun en gang under en viktig anledning. Uret leveres i original innerboks, ytterboks, med stemplet og signert garantikort, tillegg til bruksanvisning og kvitteringer. Når det gjelder pris, så er dette en minstepris som uret blir solgt for. Ved ønske om visning, trenger jeg tid til å hente uret fra min andre adresse. Uret kan hentes i Oslo like ved sentrum etter næmere avtale. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på eller mer informasjon! Jeg er litt gammeldags, så jeg ønsker helst betaling med kontanter

TilstandNy
Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur

Dronningens gate, 0154 Oslo


Han er jo bare «litt gammeldags» stakkar
 
  • Haha
Reaksjoner: Mulliner

Hva er spesielt med denne datejusten i gull?

Tror dere vedkommende jobber i HR?
 
Fine i den alderen gitt.....

Screenshot_20210409-091733.png
 
For de som digger Lexus Merch!
Vis vedlegg 244045

300 000 kroner (vel minus én) for en schtøgg reklameklokke. Kvarts er det også! Og at det finnes en "annonse" et eller annet obskurt sted hvor samme rælet er prisa til 50K USD skal liksom "bevise" verdien. For noe vås! Så jeg kan legge ut et bilde av noe gammal julepynt for 247.850 kroner på Chrono24, ta en skjermdump av det og legge ut samme julekule på Finn for 239.000 og kalle det "tilbud". Ja ja. Verden vil bedras.
 
Norges mest polerte Rolexlenke?

841_367683671.jpg

841_558161894.jpg

841_656844948.jpg
 
Jaggu har spikerstål blitt dyrto_O