Gullkorn fra Finn.no

Noen som trenger ny lenke?

Nå tror jeg at jeg datt helt av ... klokke OG lenke - 60.000. Bare lenke - 40.000. Bare klokke - 3.000. Kan jeg få kjøpe de hver for seg, sette de sammen selv og spare 17.000?

Redigert av en moderator:
Riktignok ikke fra finn, og greit at Chrono er optimistisk på pris, men hva er det egentlig jeg har gått glipp av her..?

Vedlegg

• 25D7CCAE-7426-47D1-991C-446E5735E03A.png
    25D7CCAE-7426-47D1-991C-446E5735E03A.png
    446,8 KB · Visninger: 0
Han her betaler best! Selg din DD nå
Vis vedlegg 240934

Første tanke; hadde jeg fått 350k for Seamasteren, så hadde jeg solgt tvert!
Andre tanke; hmm de forventer at prisen skal fortsette og stige.
Tjedje tanke; er det noen som vil finne ut hvilke nattbordskuffer det ligger rolexer i?

Hva er spesielt med denne datejusten i gull?

Prisen

For en gedigen samling av høytidsstemt vrøvl! (Sa han som til daglig bruker en stål/rødt gull datejust fra 1973). Fin klokke - men makan ...

• Liker
Reaksjoner: HSR, hen og reldor
Har sikkert ikke fulgt med i timen, men stiiiv pris for kasse og skive og ikke originalt verk
Doxa Army
Der var da en pen og forsiktig dom. Uoriginalt verk, kanskje feil krone, ødelagt viser - og nesten 80 000. For en Doxa! Jeg synes det tenderer mot å utnytte folks manglende kunnskaper.

Mistenkelig klokke og mye rart garnityr her vel..:rolleyes: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=213086263

Galleribilde
(11/12)

klokke
Til salgs
118 000 kr
Rolex Datejust 41mm. Brukt kun en gang under en viktig anledning. Uret leveres i original innerboks, ytterboks, med stemplet og signert garantikort, tillegg til bruksanvisning og kvitteringer. Når det gjelder pris, så er dette en minstepris som uret blir solgt for. Ved ønske om visning, trenger jeg tid til å hente uret fra min andre adresse. Uret kan hentes i Oslo like ved sentrum etter næmere avtale. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på eller mer informasjon! Jeg er litt gammeldags, så jeg ønsker helst betaling med kontanter

TilstandNy
Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur

Dronningens gate, 0154 Oslo

Han er jo bare «litt gammeldags» stakkar

• Haha
Reaksjoner: Mulliner

Tror dere vedkommende jobber i HR?