Gullkorn fra Finn.no

Klokken var nylig inne til service, da måtte jeg bytte en skrue som kobler lenken til selveste uret. Prisen på skruen alene lå på 1150kr.

Her kan man stykke opp pakken og selge skruen separat fra selveste uret...
 
  • Liker
Reaksjoner: Ruos
https://www.finn.no/146966123

For de av dere som var med på 90-tallet er jo dette en god vits. Annonseteksten er forøvrig en fryd
Allerede stor interesse dag 1... gi meg styrke
B9360958-E36B-4AE0-8449-2F406CE78CDE.png
 
Vis vedlegg 147008 NWT kaster ikke bort tiden sin på å lage annonser / ta bilder i hvertfall.
Et spørsmål til dere som har mer erfaring med nwt;
Er han lett tilbakestående?

Har dukket opp en del annonser i min Finn feed men jeg klarer liksom ikke å skjønne hvordan han tenker med å legge ut så elendige bilder og tekst på klokker til flere hundre tusen. Gitt hans forhistorie i tillegg så hadde jeg vel kanskje gjort ting litt annerledes.....
 
  • Liker
Reaksjoner: joakim25 og fredskijj
Et spørsmål til dere som har mer erfaring med nwt;
Er han lett tilbakestående?

Har dukket opp en del annonser i min Finn feed men jeg klarer liksom ikke å skjønne hvordan han tenker med å legge ut så elendige bilder og tekst på klokker til flere hundre tusen. Gitt hans forhistorie i tillegg så hadde jeg vel kanskje gjort ting litt annerledes.....

Har ingen erfaring med NWT, men ut fra annonsene på Finn har jeg lagt merke til at uklare bilder og dårlig lys er varemerket hans.
 
Et spørsmål til dere som har mer erfaring med nwt;
Er han lett tilbakestående?

Har dukket opp en del annonser i min Finn feed men jeg klarer liksom ikke å skjønne hvordan han tenker med å legge ut så elendige bilder og tekst på klokker til flere hundre tusen. Gitt hans forhistorie i tillegg så hadde jeg vel kanskje gjort ting litt annerledes.....
Han er like dårlig til å ta bilder som han er på vintage, takke f... for det.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen og Qwestern
Et spørsmål til dere som har mer erfaring med nwt;
Er han lett tilbakestående?

Har dukket opp en del annonser i min Finn feed men jeg klarer liksom ikke å skjønne hvordan han tenker med å legge ut så elendige bilder og tekst på klokker til flere hundre tusen. Gitt hans forhistorie i tillegg så hadde jeg vel kanskje gjort ting litt annerledes.....

Jeg er usikker på om jeg bare blir underholdt eller også litt provosert når jeg leser tekstene. Lett tilbakestående kombinert med verdens største selvtillit?
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Rød
Et spørsmål til dere som har mer erfaring med nwt;
Er han lett tilbakestående?

Har dukket opp en del annonser i min Finn feed men jeg klarer liksom ikke å skjønne hvordan han tenker med å legge ut så elendige bilder og tekst på klokker til flere hundre tusen. Gitt hans forhistorie i tillegg så hadde jeg vel kanskje gjort ting litt annerledes.....
De fleste klokkene befinner seg i utlandet, så bildene er nok tilsendt. Det har i hvert fall hvert mange eksempler på det tidligere.
Skremmende dårlige annonser, men det er jo egentlig bare hans problem.
Ikke mange oppegående personer som annonserer med slike bilder/tekst.
Får han i det hele tatt solgt noe?
 
De fleste klokkene befinner seg i utlandet, så bildene er nok tilsendt. Det har i hvert fall hvert mange eksempler på det tidligere.
Skremmende dårlige annonser, men det er jo egentlig bare hans problem.
Ikke mange oppegående personer som annonserer med slike bilder/tekst.
Får han i det hele tatt solgt noe?
Korrekt, han dealer med tvilsomme klokker fra bl.a. Spania, lav kompetanse og høy selvtillit/risikovillighet blandet med en simpel moral og driter i hvem han svindler medfører at han tjener penger. Dessverre er det alt for mange naive personer som ikke skjønner at han bare er en kriminell løk. Hold dere for guds skyld unna møkkamenn.
Med vennlig hilsen Tom Henriksen.