Gullkorn fra Finn.no

Hadde super jubilee eller svart skive fulgt med, så hadde jeg nok løpt og kjøpt. Vektskåla vipper feil vei for min del grunnet dette som ekstrakost
Jeg har ikke hatt inntrykk av at pre-ceramic Daytona nå også har bikket 200k? Flott klokke altså, bevares. Men galskap i mine øyne.

• Liker
Reaksjoner: jayeff
Jeg har ikke hatt inntrykk av at pre-ceramic Daytona nå også har bikket 200k? Flott klokke altså, bevares. Men galskap i mine øyne.
Det ligger to andre 116520 med hvit skive til salgs på finn, begge til 160k. Så mitt inntrykk er også at over 200k er vel optimistisk i dagens norske marked.
Men har tatt feil før:confused:

https://www.finn.no/145938818

"113 400 er nok langt under det jeg skal ha for den [...]"

Screenshot_20190427-070049.jpg
Screenshot_20190427-070056.jpg

20190427_070653.jpg

Samme kjenning fra TS som la ut Hulk og No Date til 200k er ute på markedet igjen. Lurer på hvem som har blitt nedprutet denne gangen før klokken ble lagt ut til blodpris (selgers egne ord).

A9CF08F1-10FF-41A4-9B4F-94859E5E76DC.jpeg

• Liker
Reaksjoner: eidehelg
Vel jeg skjønner den. Jeg er også klar på at alle priser ka diskuteres. Dette gjelder også min pris. Det er lov å komme med tilbud. Og ja. Denne er kjøpt her inne på ts for litt siden. Men hvorfor ikke litt galskap på denne modellen også. Man ser jo sub date, daytona og gmt til svimlende summer. Hvorfor skal denne være mer edruelig? Litt morro må det da være lov å ha det. Er jo alt mye rart på finn.

Jeg klarer ikke bli forarget over at noen prøver å tjene penger. Det er ikke slik at alle er drevet av altruisme ved å kjøpe og selge mannesmykker ( for det er det vi driver med)
Som i alt annet gjør din due dilligence... jeg holder meg forøvrig lang unna rolex av den samme grunn som at jeg ikke kjøper tulipanløk for verdi av hus og hjem.