Gullkorn fra Finn.no

Mmmmmm
Hadde ikke kjøpt disse
61713103-0CCF-4676-BB3A-15B0DD5A502A.jpeg

• Liker
Reaksjoner: netrom71 og CaveMan
120k fra NWT på fredag.
155k fra invistor-Bakke i dag.

Som NWT pleier å si: Lykke til!

Og, stor humor at begge er like elendige til å ta bilder.

Vis vedlegg 135233

Vis vedlegg 135235

Noe som ikke stemmer her.
Denne Ruben Bakke og klokkemannen driver en scam og selger begge fra samme varelager.
Flere av klokkene Ruben har for salg har vært annonsert av NWT tidligere

Hvordan de tenker er ikke lett å se, men den klokken ble ikke solgt for 120K, men overført til Bakke og lagt ut for et høyere beløp

Om jeg kan dokumentere dette spør du ?

Skjermbilde 2019-02-25 kl. 02.17.33.png

Noe som ikke stemmer her.
Denne Ruben Bakke og klokkemannen driver en scam og selger begge fra samme varelager.
Flere av klokkene Ruben har for salg har vært annonsert av NWT tidligere

Hvordan de tenker er ikke lett å se, men den klokken ble ikke solgt for 120K, men overført til Bakke og lagt ut for et høyere beløp

Om jeg kan dokumentere dette spør du ?

Vis vedlegg 135272

Jeg tviler ikke på det du sier, men forstår ikke hva de får ut av det? Hvem blir scammet? Det er til slutt kjøper av klokken som må bestemme seg for om han har gjort en god deal eller betalt overpris

De prøver å etablere et marked for hva disse klokkene skal koste, men de som er interessert i klokker i dette pris-sjiktet er vel stort sett forholdsvis oppdatert og oppegående. Mer enn hva man kan si om NWT og han andre fjolsen. #MensaMedlem?

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
De prøver å etablere et marked for hva disse klokkene skal koste, men de som er interessert i klokker i dette pris-sjiktet er vel stort sett forholdsvis oppdatert og oppegående. Mer enn hva man kan si om NWT og han andre fjolsen. #MensaMedlem?

Det er mulig de er fjols begge to, men dette er ikke en scam i mine øyne. Det er ikke første gang noen har en utropspris på fantasinivå, uten at de nødvendigvis faktisk får det de ber om.
Jeg både tror og håper at vintage Rolex-kjøpere er over snittet oppegående på hva priser angår, og kan ikke se at to personer med et svært begrenset andel av det totale Rolex markedet på finn.no kan påvirke noe som helst.