Trenger ikke lete på Finn etter denne. Kan bare se i KS her.
Trenger ikke lete på Finn etter denne. Kan bare se i KS her.
Noen som vil gå all in og oppgradere sin Omega vintage med en NOS bærepose?
Pussig at denne velkjente invistoren fikk tatt ut noe som helstDet er mange av disse. Denne av en såkalt «gg». Skjønner bare ikke at reservasjonen hans skal koste så mye. Siden han har tatt den ut, må nestemann tilbake til Askeland å betale den
Vis vedlegg 128979
Her i huset står det tilfeldig plasserte Kiwiposer slik at vi fremstår enda litt blakkere enn vi egentlig erMener jeg leste om det pose fenomenet i en avis eller noe for en stund siden. Var tydeligvis svært mange som var opptatt av å ha tomme poser fra dyrere butikker stående "tilfeldig" rundt hjemme for å fremstå rikere enn de var. Var trist lesing
Mener jeg leste om det pose fenomenet i en avis eller noe for en stund siden. Var tydeligvis svært mange som var opptatt av å ha tomme poser fra dyrere butikker stående "tilfeldig" rundt hjemme for å fremstå rikere enn de var. Var trist lesing
Morten Morten, din lille spøkefugl.
Vis vedlegg 128832
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=137850651
Mener jeg leste om det pose fenomenet i en avis eller noe for en stund siden. Var tydeligvis svært mange som var opptatt av å ha tomme poser fra dyrere butikker stående "tilfeldig" rundt hjemme for å fremstå rikere enn de var. Var trist lesing
Det verste er jo at dette er likestilt med posesalg og annet vissvass som dukker opp på Finn rett som det er. Og det til ublu pris atpåtil.
Skjønner ikke hvorfor dere disser denne prisen? Solgte en tilsvarende uten diamanter, 10 år gammel, ikke servet, ikke norsk for ca 40’ i høst. Stor pågang! 10’ ekstra (alltid noe å prute på) for nesten ny klokke, diamanter (som piker elsker), grønn tag, komplett og pen høres riktig ut.Nytt forsøk fra selger, skjønner jo nå "eventyrprisen" (ref kjøpested ny)