Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Gullkorn fra Finn.no

Rød

Støttemedlem
Reg.
9. november 2011
Sted
Arendal
Invistorer finnes i alle prisklasser. Jeg solgte denne for 2100,- for to uker siden og den har visst "dessverre" ikke rukket å få armtiden den fortjener siden da.
Er det mulig å fremheve linker litt bedre, @Jon Henrik - f.eks med blåfarge?

Tror ikke @JanSkrotnes så linken og det er heller ikke så lett å se de nå.

Reg.
28. april 2018
Sted
Verden
Er det mulig å fremheve linker litt bedre, @Jon Henrik - f.eks med blåfarge?

Tror ikke @JanSkrotnes så linken og det er heller ikke så lett å se de nå.

Aaahhh... Tusen takk @Rød !
Nå ser jeg hva som var grunn til misforståelsen! Trodde du pratet om at du solgte Breitlingen som var nevnt i posten over din @TommyErwin , men ser nå at du har inkorporert en lenke til en Finn.no annonse. Gikk glipp av det ved første øyekast, og derfor satt jeg croissant'n i halsen når jeg trodde du hadde solgt en Breitling for 2100kr..

Reg.
4. september 2017
Sted
Oslo
Aaahhh... Tusen takk @Rød !
Nå ser jeg hva som var grunn til misforståelsen! Trodde du pratet om at du solgte Breitlingen som var nevnt i posten over din @TommyErwin , men ser nå at du har inkorporert en lenke til en Finn.no annonse. Gikk glipp av det ved første øyekast, og derfor satt jeg croissant'n i halsen når jeg trodde du hadde solgt en Breitling for 2100kr..
Haha. Jeg syns også det var en litt voldsom reaksjon på at en Steinhart gikk til tusenlappen under gjengs markedspris. Tenkte på å markere linken med fet skrift, men det burde forsåvidt vært en standardfunksjon.

• Haha
Reaksjoner: JanSkrotnes

andres

Støttemedlem
Reg.
24. mai 2013
Sted
Røyken #Andreole7
Solgt 14.juli for antagelig under 30k, til salgs idag av ny eier for 38k. Direktekopiert både bilder og annonsetekst fra forrige eier. Classy.
#invistreringVis vedlegg 155918Vis vedlegg 155921Vis vedlegg 155923Vis vedlegg 155924
klovn hele fyren

Reg.
4. september 2017
Sted
Oslo Øst
Jeg synes denne Eterna advantic https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=150473287 blir veldig dyr, når det dreier seg om en pris på. 55000,- og klokken kommer fra Gemnation som kjører skikkelig rabatt på nevnte modell. Kanskje ville den kostet 42000,- uten rabatt, hvis den var kjøpt av en AD, men når garantikortet skriker Gemnation, så blir det altså en skikkelig stiv pris for å si det mildt. Jeg kjøpte tilsvarende dog i andre farger for rundt 20000,- ink MVA fra nevnte Gemnation.

Sist redigert:
Reg.
29. april 2008
Sted
Bergen
Jeg synes denne Eterna advantic https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=150473287 blir veldig dyr, når det dreier seg om en pris på. 55000,- og klokken kommer fra Gemnation som kjører skikkelig rabatt på nevnte modell. Kanskje ville den kostet 42000,- uten rabatt, hvis den var kjøpt av en AD, men når garantikortet skriker Gemnation, så blir det altså en skikkelig stiv pris for å si det mildt. Jeg kjøpte tilsvarende dog i andre farger for rundt 20000,- ink MVA fra nevnte Gemnation.
Hvem betaler 50’+ for en Eterna

• Liker
Reaksjoner: Tannhjulet