Gullkorn fra Finn.no

Sykelig trend for tiden. Synes egentlig ingen av nyere brukt rolex utenom daytona bør ha en pris over MRP.
 
Vis vedlegg 76367
Ikke alle som har like god humor.

"Jeg er lei av annonsene..."
Crying.gif


Skal han gå til Plattformsjefen og grine?

En grunn til for å IKKE bli på Kukkeriet.
 
Knis fnis... Jeg ble inspirert av denne tråden til å kødde litt med de kule gutta som tar ut klokker fra Bjerke. Han her ble kanskje litt opprørt over at telefonen hans sa pling midt på natta? Uansett en sympatisk type som jeg gjerne legger igjen 140' hos.



Screenshot_20180129-120021.png
 
Knis fnis... Jeg ble inspirert av denne tråden til å kødde litt med de kule gutta som tar ut klokker fra Bjerke. Han her ble kanskje litt opprørt over at telefonen hans sa pling midt på natta? Uansett en sympatisk type som jeg gjerne legger igjen 140' hos.



Vis vedlegg 76736

"...du har garantert ikke råd til en brukt Seiko..." o_O

Disse mennesker som er så stolte av pengene sine og så liten i hodet sitt...
Alle som kritiserer de sin klokke på noen som helst måte er BARE misunnelige, stakkarslige og FATTIGE Nord-Koreanske pappbrød spisere.
Det er faktisk ikke første gang jeg oppfatter noe sånn:rolleyes:

Liksom...
- "Men er ikke din Rolex fem minuter sent?"
- "Tjaa... Nei, det tror jeg ikke..." (Din lille fugledritt, du er bare fattig og misunnelig...)

 
@GrimReaper. Min kjennskap til russera tilseier at den der klokka er absolutt noke den gjengse russer hadde nikka anerkjenade til .

Men 18k gul ? Er det fargekoden?
Den alminnelige russer med ny Adidas grilldress og en pent brukt Mercedes S-klasse fra slutten av jappetiden ville nok nikket anerkjennende til denne perlen av en dykker ja. 18k gul er nytt for meg, men jeg vil anta at det er særdeles eksklusivt @Blodstrupmoen :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628