Gullkorn fra Finn.no

Det sies at æille har et syskenbån på Gjøvik, og da er denne Finn-tråden definitivt søskenbarnet til Humortråden.
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro
De som kanskje skal selge.....muligens og eventuelt setter pris


Vurderer å selge en eldre longines/ flagship,herreklokke,muligens fra 60-tallet. Litt riper i glasset,samt den mangler tappen til å trekke den opp. Den " går" ellers som en klokke. Ønsker bud. Kun seriøse henvendelser,besvares.Klokken skal bli taksert,samt pusses opp.Kommer eventuelt til å sette pris etter, det.
 
  • Liker
Reaksjoner: thomask og Pippen
Litt Antonsen-tendENSER I DEN OVERPRISEDE ANNONSEN DER NÅR DET BARE COPY-PASTES FRA ET ANNET STED RETT INN I FINN.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
Her har man en gyllen mulighet til å kjøpe seg en klokke som har blitt i bedre stand etter at den forlot butikk:

Screenshot_20170924-194753.png
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
"Øvrige bilder er av mitt ur, av meg/tatt av meg."

Han har fjernet selfies fra annonsen, og kun beholdt bildene av uret - som han selv har fotografert, uten riktig fokus.

Dette går nok veien!

Begynner å nærme seg en farse nå som flere og flere tror at ved nesten hvilken som helst ny levert Rolex fra AD, så betyr det 20-40% fortjeneste.
 
Han her har ihvertfall gyldig grunn for salget....

2017 Rolex Daytona 116500 hvit (NY)

Pris
155 000,- FINN Trygg betaling

Helt ny/ubrukt Rolex Daytona 116500 "Ceratona" med den ettertraktede hvite skiven selges. Uret er tatt ut fra norsk AD og kun prøvd på armen i butikk og hjemme. All plast er intakt, uret er fullstendig komplett. Selges utelukkende for å finansiere nye pupper til dama. Innbytte er derfor mulig i nyere stål Rolex med penger min vei. Må være fullsett og helst norskkjøpt. Jeg er seriøs og det er du også, fullt navn og telefonnummer er en selvfølge.

Rapporter svindel/regelbrudd

FINN-kode: 105598666

Sist endret: 2. okt 2017 20:30
 
Redigert: