Gullkorn fra Finn.no

Et familiemedlem annonserte båten sin på Finn og fikk denne henvendelsen :D
20170610_072644.png
20170610_072449.png
 
@time Husker faktisk annonser for dette merket (bilde 6/8) fra gamle klokkeblader (InSync etc) fra tidlig 2000-tall. MEN, aldri sett en med dette "utseendet...."
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Datejust uten dato er også sjelden vare. Må jo være samlerobjekt ;)
Om den er sjelden vare, vurderer jeg å hoppe på første fly og hente den. Krona passet bra størrelsesmessig til crownguardsen. Må si jeg falt for den. Og plasttappen som holder krona ute, minner mye om billig quartz, men sikkert noe helt spesielt Rolex har dratt opp fra ermet kun for denne modellen
 
Om den er sjelden vare, vurderer jeg å hoppe på første fly og hente den. Krona passet bra størrelsesmessig til crownguardsen. Må si jeg falt for den. Og plasttappen som holder krona ute, minner mye om billig quartz, men sikkert noe helt spesielt Rolex har dratt opp fra ermet kun for denne modellen
Men merk at den med svart bezel kompenserer for Datejusten uten dato ved å ha dato to ganger.
 
Sitter på flyet syden nå... Skjønner ikke hvorfor reiseselskapet helt lurte på hvor i syden... Syden sa jeg igjen :)

Syden - det forjettede land. Der Rolex selges for langt under 10% av veiledende pris, og i ekstremt limiterte utgaver. Fly og kjøp! Syden er verdens beste land for den norske turist.