Gullkorn fra Finn.no

Ser dette i mange annonser , at klokke som går riktig ikke trenger service.
Også at klokke er sett over av urmaker og "vurdert" at service ikke er nødvendig.
Blir en form for virkelighetfornektelse:p

R.

Ta med en timegrapher nå du kjøper brukt, så får du bedre svar på tilstand.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Er enig , men hvis intervallet er 5 år så kan fortsatt urverket se bra ut i timegrapheren
etter 5 år.
Intervallet er beregnet for at brukeren ikke skal oppleve problemer, hvis man strekker
intervallet for langt kan det resultere funksjonsfeil og i at mer deler må skiftes.
R.
 
Søt annonsetekst

15744354-2E5B-4922-A0B3-958E8407627B.png
 
Det er en veldig relativ påstand (gitt faktisk salgspris i butikk), men ja ift til de første Pepsiene som kom er det rett under

Spinnvilt:(
Hadde nok vært på en shoppingrunde denne karen, hadde en 116610 for salg og....
 
Redigert:
NB ! Rolex interesserte: Finn.no søk på Tudor submariner og du vil finne? En Tudor submariner fra Stavanger, kan denne være fra en admin på Facebook og styrer Rolex forum? Selger han en "Urørt skatt fra 73" Finn i hvertfall 3 feil ( jeg har flere) I min bok er dette bevisst svindel. Ja Xxxxxxxxx, såkalt ekspert på noen forum, Facebook og sikkert flere. Kom gjerne med dine egne seriøse tilbakemeldinger her.
Mvh Tom
 
Redigert:
Har selv stusset litt på denne, bortsett fra usymmetrisk kasse så tør jeg ikke å komme med flere gjettinger/ påstander i tilfelle jeg bommer. Takk for at du tør å gjøre oss/ andre oppmerksom!!
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Han la ut denne påFacebook Rolex siden på fredag/lørdag, jeg svarte forsiktig at denne kanskje ikke va helt urørt og han svarte med å slette mitt innlegg. Mye dritt på PM men dere kan selv se på glass, campers, visere...
Blir umulig for han å slette innleggene dine her ;)

Edit: Har aldri helt skjønt hvorfor det å være admin i ulike FB i utgangspunktet automatisk skal gi så mye troverdighet. Er ikke FB grobunnen for svindelforsøk og det som verre er?
 
Redigert:
Blir umulig for han å slette innleggene dine her ;)

Edit: Har aldri helt skjønt hvorfor det å være admin i ulike FB i utgangspunktet automatisk skal gi så mye troverdighet. Er ikke FB grobunnen for svindelforsøk og det som verre er?
Det gir omtrent samne troverdighet som å være diktator i en selverklært stat.
 
  • Liker
Reaksjoner: Qwestern
O yes, han startet med å slette min kommentar " denne er vel ikke urørt , fin klokke uansett", bedrageri er dessverre lett å gjennomføre. Sjekk ordlyden i annonsen - denne er URØRT og ligget i en skuff siden tidenes morgen , Påstår at denne er urørt siden den kom fra fabrikk???? Det er lett å se at denne har et serviceglass som er betydelig LAVERE og mindre firkantet enn originalt, visere fra Tritiumtiden gir gjerne en mørkere patina enn timemarkørene grunnet oksygentilgang fra begge sider. Chamfers som han påstår gidder jeg ikke å komme inn på . Dette handler kun om kompetanse. Mvh Tom
 
O yes, han startet med å slette min kommentar " denne er vel ikke urørt , fin klokke uansett", bedrageri er dessverre lett å gjennomføre. Sjekk ordlyden i annonsen - denne er URØRT og ligget i en skuff siden tidenes morgen , Påstår at denne er urørt siden den kom fra fabrikk???? Det er lett å se at denne har et serviceglass som er betydelig LAVERE og mindre firkantet enn originalt, visere fra Tritiumtiden gir gjerne en mørkere patina enn timemarkørene grunnet oksygentilgang fra begge sider. Chamfers som han påstår gidder jeg ikke å komme inn på . Dette handler kun om kompetanse. Mvh Tom
Aldri kjøp vintage uten å ha fått klarsignal fra Mvh Tom først ;):)

God lekse til alle som jeg har lært og spart meg for mye kroner