Nok et geni i det norske Rolex-universet!
Noen som ikke har fått med seg at det er noen år siden hypen?
Fleste av oss er uvitende fjols. I de kretser er det de som vet, de vet-Hver eneste gang jeg ser noen legge ut noe over selv villedende 'markedspris' med en formulering av typen 'denne kommer bare til å stige voldsomt i verdi de nærmeste årene...' må jeg kjempe mot en indre trang til å ringe vedkommende og spørre om hvorfor han da er så idiot at han selger nå, heller enn å cashe inn stor gevinst om få år...
I de blindes rike er den enøyde konge.Fleste av oss er uvitende fjols. I de kretser er det de som vet, de vet
Ville valgt geniet fra Skien! Da får du kanskje også en fot innenfor et eksklusivt klokkemiljø!Hmmm. Skal jeg kjøpe den ny hos swatch for 3270 eller kjøpe den av en flipper fra Skien for 700 kr mer?![]()
Omega Moonswatch Mission To The Sun | FINN-torget
MoonSwatch Klokke til Salgs Beskrivelse: MoonSwatch Klokke til Salgs - Ny i Eske Og brukte Beskrivelse: WatchLounge har gleden av å tilby en eksklusivwww.finn.no
Ja, men det er jo ikke lenger i produksjon. Verdien vil bare stige og stige.Ganske heftig pris for en 3570.50 Speedmaster
![]()
OMEGA Speedmaster 42mm Moonwatch Professional | FINN-torget
Nytt ubrukt ur i orginal stor Omega boks fra år 2021 og alle manualer ligger med. Dette er det siste Moonwatch med åpent urverk, siste uret som ble solgt fra Urwww.finn.no