Skulle bare mangle for 175k1 voksen eier! Løp og kjøp!
“Du synes kanskje prisen er høy?
Som Rolex entusiast gjennom mange år har jeg sett utviklingen. Prisene fra Rolex og dermed AD går bare oppover. Tidvis bratt oppover.
Det fine med det hele er at Rolex er som penger i banken, du taper de ikke. Du kan nyte klokken og sannsynligvis selge uten tap, kanskje med gevinst ? Ikke mange klokkemerker holder prisen som Rolex.“
![]()
Rolex Explorer II «Polar» - 42 mm. 03/2025, som ny - 1 voksen eier! | FINN-torget
Rolex Explorer II «Polar» – hvit skive – hentet ut mars 2025 fra Bjerke. Jeg vurderer salg av min særdeles pene Rolex Explorer II “Polar” (ref. 226570) med den ettertraktede hvite skiven. Klokken ble hentet ut av meg fra Bjerke i mars 2025 og fremstår som ubrukt. Den har levd 99 % av sitt liv i...www.finn.no
"du ikke trenger å bekymre deg for at du får et kopiprodukt." Er det mulig å bli så til de grader stupid. Det er jo hele konseptet hans!! Noen ganger så lurer jeg på hvordan enkelte er i stand til å i det hele tatt kle på seg selv.Er det mulig å skrive så mye svada i en annonse for å prøve å få solgt søpla si .![]()
TILBUD! Ekte Seiko DateJust mod | FINN-torget
20%rabatt ved bruk av rabattkode: 20ekstra IKKE falsk Seiko skive som på alle andre fake Seiko mods på Finn! KUN Klokkebua selger mods med utelukkende ORIwww.finn.no
"du ikke trenger å bekymre deg for at du får et kopiprodukt." Er det mulig å bli så til de grader stupid. Det er jo hele konseptet hans!! Noen ganger så lurer jeg på hvordan enkelte er i stand til å i det hele tatt kle på seg selv.
![]()
Bruktbil til salgs: BMW i4 M50 - 2024 - Blå - 544 hk - Kombi 5-dørs | FINN.no
Reservert til 04.08I4 M50 til salgsDette er en Fully Charged, med en rekke tilvalg. Bilen er med den oppgraderte gearknappen som 2024 modell men registrert i...www.finn.no
Pris 736k for to år gammel bil. Nypris i 2023 når den ble registrert 760k.
Dagens pris vil bli ca 650-660 k pga kampanjer
Der har vi forklaringen, det var ikke at han var optimist eller litt bob bob i matte.Men den har jo den oppdaterte 2024 knappen, og den er verdt noen 100k alene![]()
“Du synes kanskje prisen er høy?
Som Rolex entusiast gjennom mange år har jeg sett utviklingen. Prisene fra Rolex og dermed AD går bare oppover. Tidvis bratt oppover.
Det fine med det hele er at Rolex er som penger i banken, du taper de ikke. Du kan nyte klokken og sannsynligvis selge uten tap, kanskje med gevinst ? Ikke mange klokkemerker holder prisen som Rolex.“
![]()
Rolex Explorer II «Polar» - 42 mm. 03/2025, som ny - 1 voksen eier! | FINN-torget
Rolex Explorer II «Polar» – hvit skive – hentet ut mars 2025 fra Bjerke. Jeg vurderer salg av min særdeles pene Rolex Explorer II “Polar” (ref. 226570) med den ettertraktede hvite skiven. Klokken ble hentet ut av meg fra Bjerke i mars 2025 og fremstår som ubrukt. Den har levd 99 % av sitt liv i...www.finn.no