Ble plutselig allergisk for nøtter.Vis vedlegg 399793
Det gikk plutselig opp for meg at Finn.no egentlig er et hemmelig Statsfinansiert, covert analyseprogram for screening av IQ i egen befolkning…..
Men hva er vel noe så vulgært som penger for en snill sjel. Dessuten stiger den jo veldig i verdi.
Om det er noen som biter på det byttet der, tror jeg faktisk at den siste idioten er født, og enden er nær.
Fiffig at selger bruker argumentet med at den kun ble utlevert militært som et selling point og i oppsummeringen skriver han at den "trolig" ble brukt av en militær tjenesteperson pga noen skriblerier på baksiden. Føler det er litt tynt å bygge opp klimakset i fortelling også rive det i filler mot slutten når det blir åpenbart at han ikke aner en dritt om historien bak.Vis vedlegg 400309
Dette er mer enn en klokkeannonse. Det er en samtalestarter.
![]()
Vintage Breitling Colt Military PVD Ref. 80180 | FINN-torget
Folkens: Er du en moderne utforsker med sans for historie og militær presisjon? Leter du etter en klokke som ikke bare viser tiden, men som også forteller en historie? Da har du funnet den. Denne vintage Breitling Colt Military PVD er mer enn en klokke; den er en følgesvenn fra en svunnen tid...www.finn.no
Vis vedlegg 400309
Dette er mer enn en klokkeannonse. Det er en samtalestarter.
![]()
Vintage Breitling Colt Military PVD Ref. 80180 | FINN-torget
Folkens: Er du en moderne utforsker med sans for historie og militær presisjon? Leter du etter en klokke som ikke bare viser tiden, men som også forteller en historie? Da har du funnet den. Denne vintage Breitling Colt Military PVD er mer enn en klokke; den er en følgesvenn fra en svunnen tid...www.finn.no
Kunne skrevet mangt om hvor elendig dette er, men jeg orker ikke.
Artig annonse. Skjønte ingenting av noenting.Biter meg merke i at selger har Rolexkrona som profilbilde.. Sånn har det blitt..
Kunne skrevet mangt om hvor elendig dette er, men jeg orker ikke.
![]()
Kunstverket «To nedsæda hoes» laget av Mio ( Broiler ) ny pris! | FINN-torget
Unikt kunst / samlerobjekt laget av selveste MIO. «To nedsæda hoes» Kunstverket To nedsæda hoes, som Mio selv døpte dem. ( se bilde ) Vurderes solgt. Er dewww.finn.no