Gullkorn fra Finn.no

• Liker
Reaksjoner: seiltid
En ting er jo å slenge rundt seg med floskler i sånne annonser, og forlange ågerpris for den del.
Men VASK NÅ DEN FORBANNA KLOKKA!! Nasty er jo bare forbokstaven..
Klokken er «som ny- ubrukt» må be. Det du ser på bilder bare Lived Lotion..

Skille:

Omega virkelig satt betegnelsen Limited i perspektiv. I dette tilfellet 15.000. Da er vi vel nesten på 10 gangeren av Andersen sin totale produksjon over fire tiår.

Heisan! Endelig, min første post etter flere år som til tider et ivrig lesemedlem 😊
IMG_0275.jpeg

Kom over denne annonsen, og uten at jeg har noe særlig peiling synes jeg denne ser rimelig night market ut(?)
Så godt jeg ser, både fontfeil (særlig 2-tallet) og ikke minst det som sikkert er 1-7 dager på en subdial.
Har jo dog ligget en stund….

Heisan! Endelig, min første post etter flere år som til tider et ivrig lesemedlem 😊
Vis vedlegg 398777
Kom over denne annonsen, og uten at jeg har noe særlig peiling synes jeg denne ser rimelig night market ut(?)
Så godt jeg ser, både fontfeil (særlig 2-tallet) og ikke minst det som sikkert er 1-7 dager på en subdial.
Har jo dog ligget en stund….

Ja 😅
IMG_6791.jpeg

IMG_4797.png

Dette er mer enn en klokkeannonse. Det er en samtalestarter.

Vis vedlegg 400309

Fiffig at selger bruker argumentet med at den kun ble utlevert militært som et selling point og i oppsummeringen skriver han at den "trolig" ble brukt av en militær tjenesteperson pga noen skriblerier på baksiden. Føler det er litt tynt å bygge opp klimakset i fortelling også rive det i filler mot slutten når det blir åpenbart at han ikke aner en dritt om historien bak.

Folk.

Vis vedlegg 400309

Dette stinker AI generert tekst lang vei iaf

Biter meg merke i at selger har Rolexkrona som profilbilde.. Sånn har det blitt..

Kunne skrevet mangt om hvor elendig dette er, men jeg orker ikke.

Biter meg merke i at selger har Rolexkrona som profilbilde.. Sånn har det blitt..

Kunne skrevet mangt om hvor elendig dette er, men jeg orker ikke.

Artig annonse. Skjønte ingenting av noenting.

Noen ganger er det en velsignelse å være over førr.

• Liker
Reaksjoner: mr_frodo