Jeg måtte le litt av denne, «bare bitte litte gran over evne»![]()
Liker ærligheten. Mer troverdig enn de som prøver å bevare maska ved å skrive "selges til fordel for andre prioriteringer" eller "kan ta rimeligere klokke i bytte."
Jeg måtte le litt av denne, «bare bitte litte gran over evne»![]()
Endret etter en vennlig tips..Skulle kanskje vært posta i liker-ikke-tråden, men å annonsere en 34mm som 36mm er skruppelløs bandittoppførsel. Møkkaselger. Og hva er dette for en fantastisk komplikasjon: «Den er utstyrt med en pålitelig automatisk bevegelse….». Batteri?
Vis vedlegg 383664Vis vedlegg 383665
Tja, finnes viktigere ting å irritere seg over
Fortsatt god fredagsmorgen
![]()
Rolex date 15010 34mm service fra 2024 | FINN-torget
Vintage Rolex Date 15010 fra 1985 med service fra juni 2024. Klokken er en tidløs klassiker som er laget for å vare. Passer like godt til hverdagsbruk som tilwww.finn.no
Høres ut som en god plan. Samtidig må <noen> gjerne auto slette alle annonser med MOD i beskrivelsen .Er det noen som har stor kompetanse på dataservere og kan gå inn på finn.no og slette annonsene fra Catawiki da de har 50% av annonsene.
Eventuellt lage en ny gruppe for varer i utlandet.
Spurte du om toppfarten?"Går godt"
Vis vedlegg 384385
Legg inn -catawiki og -mod i teksten på autosøkene, så dukker de hvertfall ikke opp i «feeden».Høres ut som en god plan. Samtidig må <noen> gjerne auto slette alle annonser med MOD i beskrivelsen .
Jeg lurer på om noen faktisk kjøper det. Litt merkelig at folk gidder å legge ut sånne annonserMange kupp på Finn.no i dag
Vis vedlegg 384757
Vis vedlegg 384758
Vis vedlegg 384759
Vis vedlegg 384760