Gullkorn fra Finn.no

50 lapper for en sliten Seiko med knust glass..:LOL:

Wow. 100-200 x reell verdi? Ikke dårlig.

Leste 50-lapper for en slitt Seiko, fikk bakoversveis når jeg trykket på annonsen og så at det faktisk var tale om 50 lapper! :ROFLMAO:

• Haha
Reaksjoner: mr_frodo og Preacher
Tillater meg å legge inn skjermdump fra annonsen:
wL9dxsO.jpeg

Nja jo. Det tok meg omtrent 15 sekunder å finne en maken på nettet.

9Aepm81.jpeg

Jeg lurer på hvor folk får det i fra at de skal få så mye for dette quartz skrotet her . Opplys meg gjerne .

Er spent på den sjappa der. Får tydligvis inn en haug av JLCer og vintage Rolex, uten at disse virker å være forsøkt solgt tidligere på finn/andre steder.. MVA er ikke nevn. Klokkene kommer også med garanti- og autentisitetskort, fra en bruktsjappe?

Redigert:
Usikker på om denne hører hjemme her, eller i ting man ikke kan like-tråden... men skambud. Etterfulgt av drittslenging av varen etter skambudet ble callet ut. Gir mening. Må bare elske Finn.

For kontekst er nypris på objektivet 4700,- så 2 lapper er allerede en god pris.

Det er så enormt plagsomt å selge ting. "Hva er laveste pris?" - Pris står i annonsen? Hvis du vil komme med et bud, gjør det. Forstår ikke hva forventningen er. Åja, siden du spør, halv pris!
Utrolig lei av sjarlataner som prøver å snakke ned varen det er snakk om. Hvis den er så elendig som du skal ha det til, hvorfor prøver du å kjøpe den...?

Nye gamle lager? Hvorfor betale for et ettermarked når du kan få den virkelige avtalen?
Google translate sa du?
Slap av du...
Han er nok japansk :ROFLMAO:

• Liker
Reaksjoner: seiltid
  • Haha
Reaksjoner: Stingsild