Gullkorn fra Finn.no

Omsetning av "godt over 1000" klokker blir litt penger det og er helt sikkert skattepliktig.
He he ja det har det blitt penger av . oppskriften er en stk Pagani klokke med NH35 urverk fra alixpress til ca 900 kr og en fake skive til to tre hundre kroner snekret ihop uten trykktest det blir ca 1200 pr klokke . Da har han tjent 2300 pr klokke ganger 1000 det blir ca 2,3 mil det . Skatte etaten vill trolig ha noen synspunkter på den saken .

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Bullitt
Jeg kjenner at jeg ikke orker å bry meg...de som er i markedet for denne søpla er ikke interessert i klokker uansett. La dem holde på, sikkert morsomt for noen på ungdomsskolen å ha noe som ligner på en Rollie. Så kan de tik-toke hvor phett det er.

Seriøst. La de leke i sandkassa si.

Redigert:
Her har du investerings planen lagt opp for deg! Snart legende status på karen og annonsen hans?
Har vel satt ned prisen litt, men, kom igjen mann!

• Haha
Reaksjoner: Hoover
Her har du investerings planen lagt opp for deg! Snart legende status på karen og annonsen hans?
Har vel satt ned prisen litt, men, kom igjen mann!
Han har vel forsøkt å selge klokka i et par år allerede, og skjønner fortsatt ikke at det er en hinsides fantasipris han forlanger.
Spørs om det ikke er en kar som ga en idiotpris selv, og som nå håper på at en annen lar seg lure for å berge stumpene.
Må uansett si at jeg fortsatt lar meg fornøye over uttrykkene "spesialurmaker" og "ekte jagerflyger". :)

• Liker
Reaksjoner: Mortbecken
Må uansett si at jeg fortsatt lar meg fornøye over uttrykkene "spesialurmaker" og "ekte jagerflyger". :)
-Lurer på om jeg ikke sendte en melding på denne for et års tid siden og lurte på hvorfor det var så viktig å selge den nå om han hadde så stor tiltro til prisutviklingen - det finnes jo få (lovlige) investeringer med tilsvarende avkastning.

Var ikke mye til svar å få.

• Liker
Reaksjoner: Mortbecken
Da vet jeg det at når skiva ser ut som om den har overvintra i ute dassen . Da kalles det perfekt patina .

Utrolig hva som slipper igjennom annonse kontrollen på Finn .

Denne var litt snodig..?

• Wow
Reaksjoner: kire

Annonseteksten her er fin, spesielt siste del av første avsnitt som leser «Den har en 42-timers gangreserve ved full vind, og den er vanntett ned til 60 meter/180 fot. Den 10,5 mm tykke kassen og 47 mm knast til å slepe, ringe og bevegelse er alle signert.» :D
Kul klokke da!

Annonseteksten her er fin, spesielt siste del av første avsnitt som leser «Den har en 42-timers gangreserve ved full vind, og den er vanntett ned til 60 meter/180 fot. Den 10,5 mm tykke kassen og 47 mm knast til å slepe, ringe og bevegelse er alle signert.» :D
Kul klokke da!

Google translate så det synger etter. :D

• Liker
Reaksjoner: Hvalse