Gullkorn fra Finn.no

Det er tydeligvis ikke noe å si på kreativiteten når det gjelder å skru i hop såkalte Seiko mod (fake søppel)

• Haha
Reaksjoner: Grendel
Nesten to år gammel Carrera for kr 68 900?

Urverket selger splitter ny for kr 62 199. Riktignok kun lenke, men likevel.

• Liker
Reaksjoner: knb og Grendel
Uff, denne var stygg. Familien kan ikke betale, så han tok betaling i en Daytona og vil bli kvitt den kjapt "hahaha"....
1708404711970.png

• Wow
Reaksjoner: Yallaboy og Neseblod
Uff, denne var stygg. Familien kan ikke betale, så han tok betaling i en Daytona og vil bli kvitt den kjapt "hahaha"....
Vis vedlegg 361216

(im)plausible deniability

Syns det er rart at ikke finn slår ned på dette snart, og hvem er disse "vi" i alle annonsene?

Vis vedlegg 361232
Det er mange som har klagd men Finn driter bare i det . Jeg sendte mail til Optura for å gjøre dem oppmerksomme på alle disse såkalte Seiko mod . Fikk svar at de jobbet med saken men det var vist ikke enkelt.
Det er i hvertfall to som driver firma med nettbutikk med denne søpla her .
klokkespesialisten.no og klokkebua.no så det er tydeligvis nok folk som er dumme nok til å kjøpe møkka .

• Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Det er mange som har klagd men Finn driter bare i det . Jeg sendte mail til Optura for å gjøre dem oppmerksomme på alle disse såkalte Seiko mod . Fikk svar at de jobbet med saken men det var vist ikke enkelt.
Det er i hvertfall to som driver firma med nettbutikk med denne søpla her .
klokkespesialisten.no og klokkebua.no så det er tydeligvis nok folk som er dumme nok til å kjøpe møkka .
Men ganske stort skritt å ta fra å selge "1000" fake Seikoer til å starte vintage butikk som selger Patek. Kanskje de må starte å sikte seg inn på den nye kundegruppen allerede nå. Er vel ikke de samme som kjøper fake Seiko klokker meg bekjent

Men ganske stort skritt å ta fra å selge "1000" fake Seikoer til å starte vintage butikk som selger Patek. Kanskje de må starte å sikte seg inn på den nye kundegruppen allerede nå. Er vel ikke de samme som kjøper fake Seiko klokker meg bekjent
Det står ambisjoner om å starte vintage butikk . det er et stykke fra å ha ambisjoner om å starte til å få gjort det til en realitet . Jeg regnet med at du tenkte på den møkka de har lagt ut i den annonsen der . For de såkalte Barretten klokkene der er vel samme møkka som de fake Seikoene med fake kina kasser og kinaprodusert NH35 urverk .
Det å starte butikk for å selge vintage Patek er vel ikke bare enkelt for det er ikke akkurat mengder av det å få kjøpt . I hvertfall ikke så de kan tjene noe penger på dem .
Dette er nok bare store ord er jeg redd .

Det står ambisjoner om å starte vintage butikk . det er et stykke fra å ha ambisjoner om å starte til å få gjort det til en realitet . Jeg regnet med at du tenkte på den møkka de har lagt ut i den annonsen der . For de såkalte Barretten klokkene der er vel samme møkka som de fake Seikoene med fake kina kasser og kinaprodusert NH35 urverk .
Det å starte butikk for å selge vintage Patek er vel ikke bare enkelt for det er ikke akkurat mengder av det å få kjøpt . I hvertfall ikke så de kan tjene noe penger på dem .
Dette er nok bare store ord er jeg redd .
Sikkert sant. Ser det står Seiko der og. Vintage Seiko er blytungt å selge i Norge, så kanskje å serve de og freshe de opp er en bedre businessplan. Tviler dog på at det ligger noe penger å hente i det

• Liker
Reaksjoner: hanse
starte vintage butikk som selger Patek

Vedder på at han ikke eeegentlig skal starte vintagebutikk, men har skrevet det for å fremstå mer seriøs - i den grad det er mulig - og/eller for at de skal fungere som søkeord - i et forhåpentligvis totalt meningsløst forsøk på å pushe søppelet på de som faktisk har søkt etter Rolex, IWC, etc.