Denne var søt syntes jegher er det mye snadder i annonseteksten!
Vis vedlegg 327306
Vis vedlegg 327307
Særlig «disse koster 1800 dollar per stykk» og så er det avbildet prislapp på 400 EUR
Denne var søt syntes jegher er det mye snadder i annonseteksten!
Vis vedlegg 327306
Vis vedlegg 327307
Tråkker sikkert på noen krenketær nå, men når folk starter det de ønsker å bytte mot med Breitling så scroller jeg bare videreNoen som trenger noe nytt?
Spennende klokke med kvalitetsspec og urverk. Pris kun på forespørsel (eller kanskje den går til høystbydende?). Alt man ikke får vite er kanskje spennende?
![]()
Spennende klokke med kvalitetsspec og urverk
Byttes mot annet spennende fra Breitling, Longines, Omega, Sinn, Oris, Tag Heuer, Bell & Ross med mellomlegg din vei. Kom med forslag.www.finn.no
Du tar sjanser nå....det der er helt i samme nabolag som Antonsen og Hulsker. Trå varsomt min venn!Tråkker sikkert på noen krenketær nå, men når folk starter det de ønsker å bytte mot med Breitling så scroller jeg bare videre
Vet. Heldigvis har fyrsten ledd av innlegget mitt, så håper jeg kun får en advarsel denne gangenDu tar sjanser nå....det der er helt i samme nabolag som Antonsen og Hulsker. Trå varsomt min venn!
Fyrsten er hacket!Vet. Heldigvis har fyrsten ledd av innlegget mitt, så håper jeg kun får en advarsel denne gangen
Han har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selvFyrsten er hacket!
Tok ikke deg for å være en sart sjel sjefHan har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selv
Ja han er blitt så tjukkhudet, at han står oppreist uten ryggradHan har heldigvis litt tjukkere hud enn diverse andre inkl. meg selv
«NORGE ENESTE»..
Ble solgt en lik NOS på Klokkeriet for bare et par dager siden.
Vis vedlegg 325098
Kul klokke forsåvidt.
Selv om ikke jeg vurderer denne, er det i hvert fall ni andre som gjør det.Vis vedlegg 324343
Hva er/var retail på disse?Jeg har aldri vurdert denne, men lagret annonsen som favoritt fordi jeg liker å følge klokkens reise nedover i pris:
Vis vedlegg 327503
Vis vedlegg 327501
Herregud det var mye penger for en leke25€ dyrere enn de andre.
La barna få kose seg. Det er åpenbart gode tider enda.Herregud det var mye penger for en leke