Gullkorn fra Finn.no

image.png
Han her kjøpte denne i 2017 "billig"
Og du får med en Uv lykt så du kan "lumebattle uten problemer"
 
Ser ut som det er noen fler drømmere der ute iallfall, blir den solgt er det super, blir den ikke solgt så gjør det ikke noe :)

Skärmavbild 2018-06-07 kl. 20.12.04.png
 
Vel, ganske forkastelig med 80k i påslag fra andre medlemmer, eller er det helt greit?
Folk kommenterte i Januar når jag la ut min 5711 til 330' att det var en drømmepris. den ble solgt etter 2 dager.
Prøv å finn en helt ny 5711 til 330' idag du.
Du skjønner sikkert også att en mint 116500 om 1 år kommer til å koste mer enn 190.
En stål sub går for 100k idag.. de sier litt.
 
Folk kommenterte i Januar når jag la ut min 5711 til 330' att det var en drømmepris. den ble solgt etter 2 dager.
Prøv å finn en helt ny 5711 til 330' idag du.
Du skjønner sikkert også att en mint 116500 om 1 år kommer til å koste mer enn 190.
En stål sub går for 100k idag.. de sier litt.

Skal ikke uttale meg om 5711, men den subreferansen er feil. Ble lagt ut en 2015 sub til 73000 igår. Ikke pøs ut med tullball. Men tviler du får solgt for 190k, lykke til. Råder deg til begynne skatte av fortjenestene, om du skal fortsette å være invistor

https://www.tidssonen.no/forum/threads/rolex-submariner-116610ln.50808/
 

Jeg spøker bare om skattesnuten, men gitt du er medlem fra 2012, bør du ha litt mer å bidra med her inne på forumet enn drive ren business, eller? Ellers kan du vel holde deg til Klokkeriet med de overprisede annonsene dine, for jeg er drittlei klokkeannonser hvor prisantydning er mange titallsprosent over veil.pris hos forhandler, og i dette tilfellet 75 % - og jeg kommer til å gjøre all i min makt for å legge negativ oppmerksomhet på slike annonser, uavhengig av selger.
 
Jeg spøker bare om skattesnuten, men gitt du er medlem fra 2012, bør du ha litt mer å bidra med her inne på forumet enn drive ren business, eller? Ellers kan du vel holde deg til Klokkeriet med de overprisede annonsene dine, for jeg er drittlei klokkeannonser hvor prisantydning er mange titallsprosent over veil.pris hos forhandler, og i dette tilfellet 75 % - og jeg kommer til å gjøre all i min makt for å legge negativ oppmerksomhet på slike annonser, uavhengig av selger.
Jag ser helt din poäng, det er masse penger for en hypad klokke. men det er masse folk som ikke gidder att stå i kø som har masse penger der 190k ikke er spesiellt mye og snakke om.
Du trenger ikke ta det så personligt, blir den ikke solgt så blir den ikke, värre saker har hänt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Jeg spøker bare om skattesnuten, men gitt du er medlem fra 2012, bør du ha litt mer å bidra med her inne på forumet enn drive ren business, eller? Ellers kan du vel holde deg til Klokkeriet med de overprisede annonsene dine, for jeg er drittlei klokkeannonser hvor prisantydning er mange titallsprosent over veil.pris hos forhandler, og i dette tilfellet 75 % - og jeg kommer til å gjøre all i min makt for å legge negativ oppmerksomhet på slike annonser, uavhengig av selger.
Hey! Ikke dra oss (Klokkeriet) inn i dette! Snakk heller om Chrono, det er der prisene dras opp og det er vel neppe vår skyld (selv om vi er størst i Norge)?
 
Hey! Ikke dra oss (Klokkeriet) inn i dette! Snakk heller om Chrono, det er der prisene dras opp og det er vel neppe vår skyld (selv om vi er størst i Norge)?

Vel, Klokkeriet er kjent oppigjennom for både salg av franken-Rolex (før din/deres tid, riktignok), tafatt holdning fra administratorer rundt medlemmer som massesolgte kinesiske kopi-klokkebokser av elendig kvalitet for 10x ebay-pris (i deres tid, hvertfall med S*** som administrator, og han er fremdeles) og det har generelt vært konsensus at folk prøver seg på f.eks 3k for Seiko 5, SKX007/009 etc - riktignok ikke deres feil at majoriteten av medlemsmassen er idioter, men likevel TS har vært og vil være anerkjent for å være mer genuint rettet mot klokkeinteresse enn klokkeriet er.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvamsky
Vel, Klokkeriet er kjent oppigjennom for både salg av franken-Rolex (før din/deres tid, riktignok), tafatt holdning fra administratorer rundt medlemmer som massesolgte kinesiske kopi-klokkebokser av elendig kvalitet for 10x ebay-pris (i deres tid, hvertfall med S*** som administrator, og han er fremdeles) og det har generelt vært konsensus at folk prøver seg på f.eks 3k for Seiko 5, SKX007/009 etc - riktignok ikke deres feil at majoriteten av medlemsmassen er idioter, men likevel TS har vært og vil være anerkjent for å være mer genuint rettet mot klokkeinteresse enn klokkeriet er.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du var så besatt på å få bli medlem igjen etter at vi kastet deg ut. Men nå lurer jeg på om vi beveger oss veldig off-topic. Send meg gjerne en PM om du vil ha svar på hvorfor ingenting av det du skriver her er relevant i forhold til hverken Klokkeriet fra 3000 medlemmer og oppover, eller den fryktelig dyre Daytonaen.