Gullkorn fra Finn.no

Gullkorn fra klokkeriet etter å ha lagt ut en WTB, vet ikke om jeg skal le eller bli oppgitt:

E329B028-6A28-4928-AED4-DD3E2E13BE36.jpeg
C379A72F-A5F3-45AC-8B8C-FA5A2224B785.jpeg
202BF297-EF44-4255-B150-9FFF71DF6471.jpeg
 
haha!

Kanskje Rolex må gjøre som f.eks Hyundai og styre ventelistene sentralt. Eller gir de faen så lenge de selges masse klokker og det er masse hype pga gråmarkedprisene?
 
Fantastisk @Klokkegutten ! Fått noen ilske tilsvar fra opprinnelig annonsør (som du sannsynligvis sikter til), og ikke minst- har du SkyDwelleren du annonserer, eller er det hele en kostelig fredagsfleip?
 
@Klokkegutten - hvis du i så fall kunne holde menigheten orientert om invistorenes flagring med lappene sine, tror jeg flere enn meg ville vært svært takknemlige... Fremfor allt- det er markedet som rår. Nå er det tre 116610LV som har vært raust priset fra selgers side, som nå står som solgt på Finn. Lurer vettet av meg hva de har gått for. Noen med info?
 
Vis vedlegg 80927
Er ikke det upraktisk, med en klokke til 52k? Vil vel lett la seg stjele? :p
Ryktene sier at Latter snart er konkurs grunnet finn.no. Får like mye morro i sofaen jo :)

Blir bare bedre og bedre dette :D
Drar seg til nå @Klokkegutten ?


Vis vedlegg 80926
Leste i en annonsene hans at han ikke bryr seg stort om det som skrives i ulike forum om prisingen av klokkene hans. Vet ikke om det var denne, noe som forsåvidt er det samme. Poenget mitt er at TS er vel eneste klokkeforumet i Norge. Klokkeriet er vel bare en simpel FB side?