Gullkorn fra Finn.no

Se bezel , trur kanskje det er uvitenhet :unsure:
1656874223669.png

Ved å klikke på lenken tror Finn at jeg er veldig interessert i utstoppede dyr. MEN... hva er det med folk i Kristiansand!? Er det vanlig å «dekorere» hjemmene sine med slike ting i den delen av landet?
Vis vedlegg 279840

Løven fra Kristiansand er rammet av inflasjon. Er tilbake på markedet til en høyere pris, eller byttes i Rolex:

Løven fra Kristiansand er rammet av inflasjon. Er tilbake på markedet til en høyere pris, eller byttes i Rolex:

Der forsvant jeg ned det samme kaninhullet. Hva med en kjempekul mus på sprit? Ser bedre ut i virkeligheten!

Koste hva det koste vil.
"Veldig populær klokke som har resultert i lang leveringstid"- sitat slutt.

Koste hva det koste vil.

-Og i tilfelle noen ble nysgjerrige, som jeg ble - første Googleannonse jeg klikket på var fra Jacob Friis som har to på lager til kr. 4998/stk, formodentlig med fri frakt.

Lurer litt på å kontakte fyren for å spørre om han er interessert i to fabrikknye for umiddelbar levering, kun 7000kr/stk...

Når invistorene har begynt med Seiko da er det hele bare trist...

-Det er jo bare en naturlig måte å utvide markedet på; det finnes jo idioter der ute som har 10000kr å bruke på et armbåndsur, også.

Unødig restriktivt, elitistisk og ikke minst profittbegrensende å kun henvende seg til idioter som har 100kkr+ å bruke på et armbåndsur.

Koste hva det koste vil.

Har en variant av urverket, men i en klokke til 1k. Hadde selv slitt med å betale 8k for en klokke som går +-40sec dagen!