Gullkorn fra Finn.no

Sannsynligvis har dette blitt tatt opp i en eller annen tråd allerede, men antar at denne figuren selv mener at han/hun er genial. Vet nesten ikke hvor man skal starte med å kommentere innholdet, men og/å er vel noe man bør ha kontroll på dersom man markedsfører et såpass «genialt» konsept. Jeg velger riktignok å tro at hele greia er en spøk fra et medlem her inne.

Nettside:
Det er iaf ikke registrert firma, ikke tilkjennegir de seg. Selv om det skulle være kødd er det på grensen til svindel
 
Foreslår at Rolexutleie.no bruker litt av evt. fremtidig inntekt til et hurtigkurs i Norsk med bruk av å/og på nettsiden sin .
 
12833666-01C6-473B-9F9C-9ADFB50F35C4.jpeg

Fikk denne screenshot’en av en kompis. Vurderer å be han legge inn bud. Har alltid lurt på hvordan utsolgt lukter.
 
Screenshot av en kompis? Si meg. Facebook har vel alle. Og klokkeriet med sine 90k følgere. Er det faktisk noen her inne som ikke er der også? ;)
 
Screenshot av en kompis? Si meg. Facebook har vel alle. Og klokkeriet med sine 90k følgere. Er det faktisk noen her inne som ikke er der også? ;)
Jeg er ikke på klokkeriet så skal jeg henge ut noen der så er jeg avhengig av at det tas en screenshot.

Forøvrig må det være galskap å være en del av internettsamfunn hvor man kan dele kunnskap og interesser. Jeg mener; hva skulle man snakket med ukjente om??