Gullkorn fra Finn.no

Noen interesse?
Screenshot_20210902-170416_Chrome.jpg
 
  • Haha
Reaksjoner: espenal og Utinaturen
Jeg har også fått opp akkurat de samme annonsene i min Finn-app i går...! Mistenker at dette er annonser med eksepsjonelt mange treff og høy eksponering fra Finn...
 
Jeg er egentlig ganske ferdig med å irritere meg over lykkejegere på finn men denne syntes jeg var litt søt :mrgreen: Og skulle du ha noen slanter igjen etter å ha betalt 120% over markedspris og 200% over retail så kan sikkert leie denne sjarmøren til å lage middag for deg til 40-50 papp :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Screenshot_20210908-181333_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20210908-181359_Samsung Internet.jpg
 
Jeg er egentlig ganske ferdig med å irritere meg over lykkejegere på finn men denne syntes jeg var litt søt :mrgreen: Og skulle du ha noen slanter igjen etter å ha betalt 120% over markedspris og 200% over retail så kan sikkert leie denne sjarmøren til å lage middag for deg til 40-50 papp :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Vis vedlegg 262995Vis vedlegg 262996
ref "kjøperen må selv momse inn den" og "klokken er forsikret via min innbo forsikrin" -> er det ikke et krav om at klokken må være momset for forsikringsdekning?
 
ref "kjøperen må selv momse inn den" og "klokken er forsikret via min innbo forsikrin" -> er det ikke et krav om at klokken må være momset for forsikringsdekning?

Innbo dekker vel alt du har hjemme uansett, men tror du sliter med å få verdigjenstandforsikring dersom du ikke har papirene i orden.
 
ref "kjøperen må selv momse inn den" og "klokken er forsikret via min innbo forsikrin" -> er det ikke et krav om at klokken må være momset for forsikringsdekning?

Kjenner at jeg blir mest nysjerrig på hvorfor han opplyser leseren om dette. Hvilke konsekvenser har det for meg som kjøper hvilken forsikring han har (evt. tror han har) på sin klokke?

Morer meg også litt over at klokken ligger "i safen og ikke hjemme". Med forbehold for at ikke denne safen står i garasjen hans, uteboden eller rett og slett i hagen, så dekkes det vel da heller ikke av innboforsikringen. Lukter bløff
 
  • Liker
Reaksjoner: pistasjkis og Labbos
Morer meg også litt over at klokken ligger "i safen og ikke hjemme". Med forbehold for at ikke denne safen står i garasjen hans, uteboden eller rett og slett i hagen, så dekkes det vel da heller ikke av innboforsikringen. Lukter bløff

-Er ikke det slikt som annenhver selger av en verdigjenstand skriver i annonsen i et lønnlig håp om ikke å bli oppsøkt av innbruddstyver?
 
-Er ikke det slikt som annenhver selger av en verdigjenstand skriver i annonsen i et lønnlig håp om ikke å bli oppsøkt av innbruddstyver?

Absolutt. Men her likte jeg godt kombinasjonen med den helt unyttige informasjonen om at klokken er dekket av hans innboforskring, som kun gjelder innbo i hjemmet
 
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet