Gullkorn fra Finn.no

1611179000656.png



Ja, var vel en dag rundt 20. mars/da Covidredselen stod på som verst da euroen gikk for 12 kr?
 
Ikke fra finn men mer lokalt

1611250498302.png


Ser man dog på første post der prisen står

1611250533314.png


Og ja, prisen er den samme som sist jeg så på annonsen .. Stygt å lyve!
 
  • Sint
Reaksjoner: akr

Rebuilt = Ubrukt
 
  • Sint
Reaksjoner: Genta

Rebuilt = Ubrukt

Elsker det at alle klokkene til selger er unike på en eller annen måte.
Pluss at:Urene er registrert i Klokkeregisteret ;)
 
Føler ikke akkurat at det er noe positivt :p Er ikke så fan at deler informasjon med tredjeparter

-Det er nettopp dét. Klokkeregisteret trenger bare å gå på en eneste smell, så finnes plutselig en herlig liste over hvem i et gitt område som har svidd av uanstendige summer på armbåndsur.

En passe oppegående innbruddstyv vil vel fort slutte seg til at om man eier en helgull Day-Date og en 5711 eller to, så kan det jo være at det er annet interessant løsøre i boligen, også.

Mine ur er registrert i mitt hode (samt med serienumre nedskrevet og ur avfotografert) - trenger ingen database på nett...
 
-Det er nettopp dét. Klokkeregisteret trenger bare å gå på en eneste smell, så finnes plutselig en herlig liste over hvem i et gitt område som har svidd av uanstendige summer på armbåndsur.

En passe oppegående innbruddstyv vil vel fort slutte seg til at om man eier en helgull Day-Date og en 5711 eller to, så kan det jo være at det er annet interessant løsøre i boligen, også.

Mine ur er registrert i mitt hode (samt med serienumre nedskrevet og ur avfotografert) - trenger ingen database på nett...

Ideen i seg selv er ganske bra og dersom alle klokkesamlere i hele verden var medlem i samme register ville dette fungert godt, men er selv redd at informasjonssikkerheten ikke står fremst hos de tre.
 
  • Liker
Reaksjoner: OddE