Gullkorn fra Finn.no

jeg har ikke ord men det har denne selgeren: flere ord enn de fleste :mrgreen:
norgeisk, altså.

Skjermbilde 2020-07-13 kl. 13.14.45.png
 
Google translate? :D
Diameter 33 , uten blonder.....
Prisen er omsettelig.....
Og 750 liter gull...........
Galleribilde
(5/10)






16 har lagt til som favoritt

Omega Constelation Chronometer Automatic

Til salgs

13 000 kr

klokken er etter full service tilbyr for salg et vakkert, klassisk, elegant sveitsisk klokke Omega sin opprinnelige stand - i en egen klasse. kjennetegn: etui: 750 liter gull (18k) stasjon: automatisk tilstand: veldig bra - (lette tegn på bruk) diameter: 33 mm (uten blonder) prisen er omsettelig
 
Google translate? :D
Diameter 33 , uten blonder.....
Prisen er omsettelig.....
Og 750 liter gull...........
Galleribilde
(5/10)






16 har lagt til som favoritt

Omega Constelation Chronometer Automatic

Til salgs

13 000 kr

klokken er etter full service tilbyr for salg et vakkert, klassisk, elegant sveitsisk klokke Omega sin opprinnelige stand - i en egen klasse. kjennetegn: etui: 750 liter gull (18k) stasjon: automatisk tilstand: veldig bra - (lette tegn på bruk) diameter: 33 mm (uten blonder) prisen er omsettelig
Jeg ble solgt da jeg leste blonder!
 
  • Liker
Reaksjoner: px200 og reldor
Ikke akkurat gullkorn men burde kanskje kostet på seg noen bedre bilder;)
blir vel ikke lett å få gode bud på denne.
Galleribilde
(1/7)

Legg til favoritt
9 har lagt til som favoritt
Rolex klokke
Til salgs
Meget eksklusiv Rolex klokke selges. Klokken ble laget av en juveler i USA,som tok mesterbrevet på den. Derfor finnes det kun en i hele verden. Den har 3 dobbel så tykk lenke som en vanlig Rolex og er i 18 karat gull istedet for 14 karat,besatt med 24,3 karat diamanter. Selges for høystbydene. Klokken ble taksert for 1.500.000kr for 10 år siden(taksering følger med).
 
Ikke akkurat gullkorn men burde kanskje kostet på seg noen bedre bilder;)
blir vel ikke lett å få gode bud på denne.
Galleribilde
(1/7)

Legg til favoritt
9 har lagt til som favoritt
Rolex klokke
Til salgs
Meget eksklusiv Rolex klokke selges. Klokken ble laget av en juveler i USA,som tok mesterbrevet på den. Derfor finnes det kun en i hele verden. Den har 3 dobbel så tykk lenke som en vanlig Rolex og er i 18 karat gull istedet for 14 karat,besatt med 24,3 karat diamanter. Selges for høystbydene. Klokken ble taksert for 1.500.000kr for 10 år siden(taksering følger med).



Du vet det er rævva bilder når ‘lignende annonser’-algoritmen til finn foreslår ‘Djember’ :D

5516A58D-973B-4A4C-9B24-F436058CC4FD.jpeg
 
Vet ikke hvor jeg skal begynne engang ...
Her er alt byttet, og det er tydeligvis sinnsykt fett.

Og, la meg fortelle deg litt om størrelse på klokker; 40mm klokker har ila sommeren blitt store og klumpete.

Lurer på om selgeren er ironisk med denne setningen og referer til Wes Anderson og Life Aquatic; Let me tell you about my boat.

Bingo på Carl Berner!


700CB0CB-4B65-45C4-A788-72ECE55D381D.png

1A5F1708-3D64-4BB8-981F-6B82DFE12C5A.png