Gullkorn fra Finn.no

IMG_2727.PNG

Om riktig pris blir oppnådd....
 
Artig at noen fremdeles refererer til Wolf of wallstreet når de skal flippe sine overprisede quartzklokker.


Vis vedlegg 153106

PS: Har ikke sett filmen, men den må jo være legendarisk:cool:
Morsomt at du kommenterte det for jeg tenkte akkurat da jeg så annonsen i sted. Om en skal linke klokker opp mot filmer de har vært brukt i blir det litt av et sirkus. Filmen er forøvrig artig den, sånn mitt på treet dårlig :rolleyes:
 
Trodde hypen rundt denne var død og begravet for lengst! Men det er fortsatt noen som prøver å tyne noen for noen kroner.. Drømmer...
Screenshot_20190703_170250_no.finn.android.jpg


Ninjaedit:

Her er en som er mer på ball! Kudos
Screenshot_20190703_185807_no.finn.android.png
 
Redigert:
Her går det unna gunnar:


 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Hvalse og Grendel
Her går det unna gunnar:



Folk har for mye feriepenger som brenner i lomma...
 
Stort sett vært brukt på foten ? "Brukt daglig - for lite armtid".
(1/12)
Breitling Chronomat GMT, 47mm
35 000 kr
Klokken ble kjøpt ny i London 2013 av tidligere eier og av meg i 2018. Klokken bærer preg av å være brukt daglig, men er i generelt god visuell stand og går ellers som en klokke. Selges med boks og medfølgende papirer/garantibevis (som dog er utgått), samt ekstra ledd. Klokken selges da den dessverre får for lite armtid, som det populært heter, og trenger derfor en ny eier som har mer tid til å vise den fram.
Galleribilde
(1/12)

Legg til favoritt

Breitling Chronomat GMT, 47mm
35 000 kr
Klokken ble kjøpt ny i London 2013 av tidligere eier og av meg i 2018. Klokken bærer preg av å være brukt daglig, men er i generelt god visuell stand og går ellers som en klokke. Selges med boks og medfølgende papirer/garantibevis (som dog er utgått), samt ekstra ledd. Klokken selges da den dessverre får for lite armtid, som det populært heter, og trenger derfor en ny eier som har mer tid til å vise den fram.