...har aldri vært så veldig opptatt av sånne kort, men hadde nylig en tilsvarende gjennomgang som deg Anders og har landet på Fokus (de har et tilsvarende kundeprogram som SAGA med Platinium-kort). Jeg er veldig fornøyd med kundeoppfølgingen deres selv om jeg ikke akkurat har brukt concierge-greia enda da...det viktige for meg er at jeg har en å kontakte hvis jeg skal gjøre noen "stunt" som er litt imøtekommende...og det fant jeg i Fokus. Eller så fikk jeg ordnet med kredittløsning på SAS bonuskortet (tror det er SEB) som funker fint hvis man flyr mye...desverre er det mindre og mindre av reising akkurat nå.
Jeg har hørt at DnB ikke tidligere har vært like bra for privatpersoner, men det satses mye på denne sektoren nå fremover. Virker som de fleste banker ser viktigheten av privatmarkedet nå...
...men er det noen som har gode ideer på bilforsikring ?? har gjensidige, men hadde en "liten" kræsj ifjor og nå koster det SKJORTA og vel så det....kunne snart kjøpt en Sub for det jeg betaler til Gjensidige i året...nesten da![]()
Har for øvrig sett 1 live...........når jeg var på middag ute på byn i forbindelse med ONS-messa forrige året.......gjett om jeg tappa haka når han som betalte middagen slengte frem et Black!![]()
Når det gjelder forsikring har jeg til nå funnet at Gjensidige gjennom Tekna/Akademikerne-medlemskapet gir meg den beste pakka. Leste en interessant artikkel i Dine Penger om muligheten for å spare penger på å faktisk dele opp forsikringene, har planer om å sjekke om det også gjelder meg.
...har aldri vært så veldig opptatt av sånne kort, men hadde nylig en tilsvarende gjennomgang som deg Anders og har landet på Fokus (de har et tilsvarende kundeprogram som SAGA med Platinium-kort). Jeg er veldig fornøyd med kundeoppfølgingen deres selv om jeg ikke akkurat har brukt concierge-greia enda da...det viktige for meg er at jeg har en å kontakte hvis jeg skal gjøre noen "stunt" som er litt imøtekommende...og det fant jeg i Fokus.
Bumper denne tråden.
Noen som benytter seg av tjenester "premium"-kort gir? Concierge, loungetilgang osv?
Bumper denne tråden.
Noen som benytter seg av tjenester "premium"-kort gir? Concierge, loungetilgang osv?
Tipper de fleste norske banker benytter seg av Affinion.
De forespørslene jeg har hatt har de ikke klart å fikse, noe tjenestene nevnt ovenfor har klart.