GTG Stavanger

Dette så jo kjempe artig ut, smilte når jeg så at min gamle gull klokke til 100.000kr fikk en sentral plass på bordet. Fy faen så stygg den er, sorry.

Regner med at det ble mye tafsing på en vis mil sub og en AP.

Synes at vi Osloværingene får dra i gang noe snart. Jeg vil også tafse!

Helt Enig!

Forøvrig fikk jeg plutselig veldig lyst på en 1675 GMT! Og hvit Milgauss på nato var grymt!

Tusen takk for meget hyggelig og inspirerende samvære!

Kona var tilbøyelig til å skjønne poenget, så dette må ha gjort inntrykk.
Hun var mektig imponert over "borddekorasjonen".

Imponerende var forøvrig svært mange av urene på bordet, AP, 1675, 1680, + veeeldig mange andre Rolexer, IWCx3, Chopard, jeg nevner i fleng...

Litt spesielt kanskje når vi laget kor av bjellene på to stk Jaeger Memovox..:mrgreen:
Et øyeblikk som vil huskes!

Igjen; takk for meget hyggelig samvære!:D

Takk selv, Frodo! Flott at du kunne komme :)

Mathfjeld: Den gamle klokken din ble faktisk kveldens midtpunkt; alle måtte kikke på den og kommentere ;)

Det var en hyggelig kveld, med mye flott å se. Fint at vi også kunne bidra med samtalemne for de øvrige gjestene i lokalet - da jeg gikk hørte jeg de (forøvrig ganske søte) damene ved bordet like før trappen forsøke å diskutere seg frem til hva vi egentlig holdt på der inne. Jeg antar blitzlysene ikke gjorde forvirringen mindre. Forøvrig har jeg erklært til familien at siden jeg nå har holdt i en milsub skal jeg ikke vaske hendene igjen før jeg har en slik selv. Jeg møtte ikke full forståelse.

Gratulerer med et vel gjennomført GTG! :D

Ser flere godbiter som jeg gjerne skulle fått sett nærmere på....:cool:

Meg bekjent har det nå vært gjenomført GTG'er i Oslo, Bergen og nå Stavanger....who's next?

Takk for at dere delte bilder med oss andre på Tidssonen.

Forøvrig har jeg erklært til familien at siden jeg nå har holdt i en milsub skal jeg ikke vaske hendene igjen før jeg har en slik selv. Jeg møtte ikke full forståelse.

Det kan jeg ikke forstå.... Hva var det de reagerte på? :confused:

Det var mange rare blikk inn i "buret" mens vi holdt på.
Særlig når døren stod oppe.

Noen som tør tippe hvor mange kroner som lå på bordet!?:cool:

Fint at vi også kunne bidra med samtalemne for de øvrige gjestene i lokalet - da jeg gikk hørte jeg de (forøvrig ganske søte) damene ved bordet like før trappen forsøke å diskutere seg frem til hva vi egentlig holdt på der inne. Jeg antar blitzlysene ikke gjorde forvirringen mindre.

Hahaha...! Kan tenke meg folk var nysjerrige ja :p

Noen som tør tippe hvor mange kroner som lå på bordet!?:cool:

Nærmere millionen?

Takk for treffet gutter. Artig å kunne prate klokker til noen som ikke møter deg med hoderyst.
Mye flotte ur som jeg lenge har hatt lyst til å tafse på. Det frister til gjentagelse.

Takk for at dere delte GTG opplevelsen, både i bilder og tekst:)
Så helt supert ut, og utrolig imponerende "table shot";)
Får litt abstinenser.Rykker litt i foten min for å prøve å få til en tidssonen GTG her på Østlandet.

Takk for at dere delte GTG opplevelsen, både i bilder og tekst:)
Så helt supert ut, og utrolig imponerende "table shot";)
Får litt abstinenser.Rykker litt i foten min for å prøve å få til en tidssonen GTG her på Østlandet.

+1!