GTG Stavanger

Altså; GTG Stavanger på XXX, XXXdag XX september kl. XXXX :) Ta med godbitene deres og kom! :)

Håper at dere får en hyggelig kveld med mye interessant! :D

Tror nok jeg ville ha anbefalt å sende deltakerne en PM med tid og sted, det kan fort bli en fristende haug med ur på bordet.....

Mener å huske at vi hadde en Paneristi GTG i Oslo for noe tid tilbake med klokker for nesten 800K på bordet.

To bilder fra en av våre GTG'er i Oslo:
Tableshot3.jpg


DSCN0964.jpg
 
Beklager min forvirring, men siden flere av postene ble endret av sikkerhetsmessige hensyn er jeg ikke helt sikker hvor vi skal møtes. Kan noen opplyse meg - gjerne pr PM?
 
Dersom det er flere som lurer på tid og sted, er det bare å ta kontakt. Jeg logger meg inn senest kl. 17 i dag for å sjekke om det er noen andre som ikke husker hvor og når ;)
 
Kos dere på GTG i kveld gutter! Husk å ta masse bilder slik at vi andre også får siklet litt på alle urene :grin::grin::grin:
 
Er dere ikke ferdig snart!??! Det var da svært så hyggelig dere skulle ha det..
 
Da var GTG Stavanger ferdig for denne gang.

Var hyggelig å få bli litt kjent med de som deltok, og å få satt et ansikt bak nicket :)
Tiden gikk altfor fort, og latteren satt løst. Dette må gjentas om ikke så altfor lenge!

For en opplevelse å få sett, prøvd å tafset på så mange lekre klokker! Jeg lar bildene snakke for seg:

4975175390_145598c8e0_b.jpg


4975173052_ce8b775f3d_b.jpg


4974564049_7224f401d7_b.jpg


4975174502_f51ccfb640_b.jpg


Milsuben til Frodo *sikle sikle*

4974566537_543f5a58a2_b.jpg


Rolex & Tudor family shot

4974563545_3b80ca6150_b.jpg


4974565353_8be93ded2c_b.jpg


Gamle flammen til Mathfjeld måtte selvsagt få bli med i varmen :p

4975174816_d0674b02e2_b.jpg


Babyen til jayeff. Snakker vi adopsjon til onkel Sponon? ;)

4974560583_cec7eeed38_b.jpg


4974560945_8001e2cb3d_b.jpg
 
...Å i helvete... Neste gang tror jeg kanskje jeg må hive meg med.


Tror heller unge og håpefulle fetter adio skal ta over..
 
Følger opp med noen bilder som jeg tok :)

En koselig kveld med åtte deltakende klokkenerder, som kikket, tafset og siklet på hverandres klokker. Når det i tillegg ble litt mat og drikke attåt var kvelden helt perfekt!

Vi samlet alle klokkene på bordet først som sist
DSC_0003-4.jpg


Så sorterte vi litt slik at bare Rolexene, samt søskenbarna i Tudor-familien ble liggende igjen
DSC_0020-2.jpg


Her var det klokker av alle slag, både "the real deal" og noen hommages
DSC_0024.jpg

DSC_0036-1.jpg


Mathfjelds gamle gull tourbillon fikk være med
DSC_0028-2.jpg

DSC_0033-2.jpg


Den måtte selvfølgelig også prøves på
DSC_0034.jpg


Klokkene ble ryddet bort og maten kom på bordet, men etterpå måtte klokkene frem igjen for en siste titte/tafse/sikle
DSC_0037.jpg

DSC_0038-1.jpg


Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur... Eller... GTG :)
 
Hyggelig selskap og masse fine klokker. Hva mer kan man ønske seg? :)
Synes vi hadde et svært respektabelt "siklebord".:p
 
Dette så jo kjempe artig ut, smilte når jeg så at min gamle gull klokke til 100.000kr fikk en sentral plass på bordet. Fy faen så stygg den er, sorry.

Regner med at det ble mye tafsing på en vis mil sub og en AP.

Synes at vi Osloværingene får dra i gang noe snart. Jeg vil også tafse!
 
Dette så jo kjempe artig ut, smilte når jeg så at min gamle gull klokke til 100.000kr fikk en sentral plass på bordet. Fy faen så stygg den er, sorry.

Regner med at det ble mye tafsing på en vis mil sub og en AP.

Synes at vi Osloværingene får dra i gang noe snart. Jeg vil også tafse!

Helt Enig!

Forøvrig fikk jeg plutselig veldig lyst på en 1675 GMT! Og hvit Milgauss på nato var grymt!
 
Tusen takk for meget hyggelig og inspirerende samvære!

Kona var tilbøyelig til å skjønne poenget, så dette må ha gjort inntrykk.
Hun var mektig imponert over "borddekorasjonen".

Imponerende var forøvrig svært mange av urene på bordet, AP, 1675, 1680, + veeeldig mange andre Rolexer, IWCx3, Chopard, jeg nevner i fleng...

Litt spesielt kanskje når vi laget kor av bjellene på to stk Jaeger Memovox..:mrgreen:
Et øyeblikk som vil huskes!

Igjen; takk for meget hyggelig samvære!:D
 
Takk selv, Frodo! Flott at du kunne komme :)

Mathfjeld: Den gamle klokken din ble faktisk kveldens midtpunkt; alle måtte kikke på den og kommentere ;)