GTG-Oslo

Jeg har dårlige nyheter, SM300-en ble syk i går og må bli hjemme. :( Jeg skal ta den med til doktoren i løpet av neste uke. Men de andre kommer! :D

Jeg har dårlige nyheter, SM300-en ble syk i går og må bli hjemme. :( Jeg skal ta den med til doktoren i løpet av neste uke. Men de andre kommer! :D

Min er nettopp tilbake fra doktoren (sekundviseren falt av), så da representerer jeg. Sitter på toget og jobber opp en liten buzz så jeg ikke er helt alien når jeg kommer ca to timer for sent. Elsker tog og tar det alltid en av veiene om jeg har tid. Har for øvrig fått akutt ryggskade, så jeg går som en nittiåring og ligger som et slakt i restaurntvogna, men det forhindrer ikke gtg, muligens bare mer servering. Greit å gi beskjed på forhånd om at bjørneklemmer, jumping high five, revkrok og andre ting vi pleier å gjøre på gtg utgår for min del i kveld.

Håper dere koser dere (om det har startet enda da). Sitter på sofaen hjemme med svigers.... Jaja koselige folk i hvert fall, men ikke det samme
Som GTG.

Fader! Har blitt skikkelig dårlig ila dagen og må bli hjemme. Feil dag as, har ikke vært syk på 3 år:(
Bilder!!!!!!!!

Har akkurat forlatt lillestrøm med tog og skal ankomme ganske presist. Alt som har kommet pga dette forumet er med, fra redwing støvler til trøkle og 3 kjedelige klokker :p Mangler bare whisky og sigar, men det blir det sikkert ordning med senere idag :) sees!