GTG-Oslo

Er fortsatt glad etter gårsdagens GTG. Tok jo en ytterst overraskende vending for min del.

Jeg kan i hvert fall garantere at jeg ikke hadde den aller minste anelse om at jeg skulle forelske meg i noe som virkelig må sies å være gammelt spikerstål... Den er foreløpig på en perlon men jeg er ganske sikker på at en svart matt
hoodinkee inspirert rem vil gjøre success på den.

De av dere som ikke skjønner hva jeg skriver om henvises til dagens klokke :) :) :)

Takk for arrangør samt deltagere for at dette ble en av de beste kveldene på lenge for min del.


Den er helt nydelig Greg, hodinkee blir helt riktig ;) Snakkes på PM om en måned. ref. skambud på IWC (Herregud den er deilig...)
 
Takk for en hyggelig kveld alle sammen. Lærerikt, mye å sikle på, hyggelige likesinnede:) Gratulerer med nytt, @Greg!
 
Redigert av en moderator:
Veldig hyggelig å hilse på dere alle. Selv uten promille i blodet ;)
 
Ser ut som det var en strålende kveld, med stor diversjon på klokkene, perfekt - skulle ønske jeg var der :cool:
 
Takk for en knall kveld. Særs mye nydelig å se på - og mye som frister meget mer nå enn før. Betenkelig, beklagelig og ytterst spennende på samme tid. Plutselig ble higen etter en grønn sub forferdelig mye større enn den noen gang har vært.
 
En fabelaktig kveld på alle vis. Dumt jeg ikke rakk å hilse på alle, men det får bli neste gang. Og stor takk til initiativtakere og arrangører!
 
Her er et lite knippe bilder jeg fikk tatt i går.


gtg2_zps7b096fc8.jpg

photoh4_zps653c7abe.jpg

gtg4_zps14c86feb.jpg

gtg7_zpsb8ee50eb.jpg

gtg61_zpsca8e6925.jpg

gtg10_zps7244be66.jpg

gtg11_zpsd007d353.jpg

gtg9_zps089e017c.jpg

gtg5_zps3d84263a.jpg

gtg25_zps917c47e9.jpg
gtg8_zps7ed21a42.jpg
 
Mye fine bilder der @Ulven, du må jo ha en helgull day/date en gang! Dæven den satt bra ;)
 
Redigert av en moderator:
@andres Rose gull day date II står veldig høyt på listen min, så vi skal ikke se bort i fra det. Denne er jo også rå, og passformen var perfekt!
 
Redigert av en moderator:
Takk for i går folkens. Som alltid så ble det et godt gjennomført arrangement.
Veldig hyggelig i møte så mange nye klokkeidioter:D

Jeg ble virkelig usikker der jeg satt på om dette kan bli en god combo...:confused:
biCoTWc.png