GTG-Oslo

Problemet er bare at det ikke er flere fysiske sitteplasser i lokalet. Jeg skal som sagt ta kontakt med dem i morgen for å se om det er noen muligheter for å få noen plasser utenfor chambre separee. Så får vi heller bare mingle å gå litt rundt etter folk har spist og slik :)

Tørr ikke garantere at vi får flere plasser, men jeg skal prøve!

Gladnyhet til alle GTG-spekulanter

Da har jeg fått ordnet en del flere plasser på GTGen og åpner derfor for flere påmeldinger :)
Så meld dere på folkens!

Dersom dere vil ha mat dere gi beskjed iløpet av dagen. Dette fordi at plassen vi skal være må ha inn bestillingene i morgen. Det er mange som har bestilt mat så ikke vær beskjeden ;)

Det vil også være mulighet for et par etterslengere iløpet av uken, men jeg kan ikke garantere at det vil bli mulig for dem å bestille mat.

Minner om dato: 1. Februar

PS! Dersom du mener du sto på venteliste, men ikke har fått PM av meg så må du si ifra :)

Redigert:
Må bare få berømme @acnorway for heftig innsats mot slutten her. Som representant for De Træge takker jeg, og gleder meg :)

Redigert av en moderator:
40 påmeldte!!

Dette gleder jeg meg til! :D

Ps! Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger her i denne tråden og på PM :)

Redigert:
40 påmeldte!!

Dette gleder jeg meg til! :D

Konge!

Jeg må bare si @acnorway, at.... jeg snakker forresten på veiene av alle deltagerne på den kommende kvelden; Takk for en strålende innsats. Lett for oss andre å ta det for gitt, men vi bør alle være takknemlige for at noen tar i et tak for å organisere en slik event!

Konge!

Jeg må bare si @acnorway, at.... jeg snakker forresten på veiene av alle deltagerne på den kommende kvelden; Takk for en strålende innsats. Lett for oss andre å ta det for gitt, men vi bør alle være takknemlige for at noen tar i et tak for å organisere en slik event!

+1!!!

Etter diverse PM skjønner jeg at det blir trangt i både fylletråden og hjelmen utpå søndags morgen.