Når det kommer til bordplassering på enten "kammeret" eller 10-mannsbordet. Er det første mann til mølle prinsippet eller går det på rekkefølge ifht. påmelding?
Når det kommer til bordplassering på enten "kammeret" eller 10-mannsbordet. Er det første mann til mølle prinsippet eller går det på rekkefølge ifht. påmelding?
Skulle dette være no førstkommende lørdag? Jeg kunne tenkt meg å stikke innom i løpet av kvelden hvis det er pass til det? Regner med det er alt for sent til å få blitt med mat med mindre veldig mange har fått influensa i siste liten, og det er vel litt slemt å håpe på...
Sånn går det når man er flink og holder seg unna forum for å få gjort ting i leiligheten, da får man ikke meg seg påmelding til GTG før det er for sent.
@acnorway, du har koordinert forløpet til GTG på en imponerende måte! Alt er ryddig og tilsynelatende meget godt planlagt. Informasjon og tilbakemeldinger har også vært enestående![]()
Du har nå bevist at du kan holde orden på deltagere, og lokasjonen er topp! Du har bevist at dette er noe du KAN;
Jeg fyller 30 i april, regner med at du kan holde styr på gjestene der også, så jeg sender deg gjestelisten på PM, så tar du det derfra?![]()
@acnorway, du har koordinert forløpet til gtg på en imponerende måte! Alt er ryddig og tilsynelatende meget godt planlagt. Informasjon og tilbakemeldinger har også vært enestående![]()
du har nå bevist at du kan holde orden på deltagere, og lokasjonen er topp! Du har bevist at dette er noe du kan;
Dersom noen må melde avbud og ikke kan delta, er jeg interessert![]()
Jeg har dårlige nyheter, SM300-en ble syk i går og må bli hjemme.Jeg skal ta den med til doktoren i løpet av neste uke. Men de andre kommer!
![]()
Jeg har dårlige nyheter, SM300-en ble syk i går og må bli hjemme.Jeg skal ta den med til doktoren i løpet av neste uke. Men de andre kommer!
![]()