GTG-Oslo

Problemet er ikke Hotell Bristol, men at dette er et åpent forum, så hvem som helst kan lese hvor vi skal være med klokkene våre. Den beste rekkefølgen er altså å bestemme dato først her i det åpne forumet, og så la et par betrodde medlemmer finne sted og la denne informasjonen gå på PM. På den måten vet den potensielle klokkeraneren ikke hvor han skal lete for å finne oss. :)

Det er alltid vanskelig å få det til å passe for alle. Kanskje man kan legge ut en poll for uke, og så en poll for dag i den uken, og la flertallet bestemme?
 
Problemet er ikke Hotell Bristol, men at dette er et åpent forum, så hvem som helst kan lese hvor vi skal være med klokkene våre. Den beste rekkefølgen er altså å bestemme dato først her i det åpne forumet, og så la et par betrodde medlemmer finne sted og la denne informasjonen gå på PM. På den måten vet den potensielle klokkeraneren ikke hvor han skal lete for å finne oss. :)

Det er alltid vanskelig å få det til å passe for alle. Kanskje man kan legge ut en poll for uke, og så en poll for dag i den uken, og la flertallet bestemme?

Helt korrekt mht åpent forum og bruk av PM!

Da vi arrangerte første Panerai GTG for ca 5-6 år siden, (forøvrig på Bristol i Oslo) var sikkerhet svært i fokus.
Bl.a etter tips fra amerikanske Paneristi.
På vår siste GTG var det klokker for godt over millionen på bordet....... :eek:
 
Helt korrekt mht åpent forum og bruk av PM!

Da vi arrangerte første Panerai GTG for ca 5-6 år siden, (forøvrig på Bristol i Oslo) var sikkerhet svært i fokus.
Bl.a etter tips fra amerikanske Paneristi.
På vår siste GTG var det klokker for godt over millionen på bordet....... :eek:

Sorry. Er nok ikke helt våken enda. Trodde denne tråden var under under Salon Privé.
 
Ulempen med å informere om stedet via PM er jo at terskelen blir litt høyere for nye og nysgjerrige, men samtidig respekterer jeg ønsket om å ikke kringkaste stedet man befinner seg med såpass betydelige verdier til hele verden, det blir jo en avveiing.

Når det er sagt har jeg lyst til å være med, får se om kabalen går opp..
 
Poll vedrørende dato, særlig om det er mer enn to forslag, er på grensen til bortkastet. Foreslår at trådstarter, @Klokkesamler, setter en dato. Og ferdig med det. Vi vil aldri finne en dato som passer for alle, og settes det en fast dato vil antall deltakere kun være marginalt forskjellig i forhold til om vi lager en poll.

Det har en tendens til å bli litt liv og røre (les: alkoholkonsum) på GTG. En fredag passer i så måte bra for de som vanligvis må tidlig opp på hverdagene.
 
Redigert av en moderator:
Poll vedrørende dato, særlig om det er mer enn to forslag, er på grensen til bortkastet. Foreslår at trådstarter, @Klokkesamler, setter en dato. Og ferdig med det. Vi vil aldri finne en dato som passer for alle, og settes det en fast dato vil antall deltakere kun være marginalt forskjellig i forhold til om vi lager en poll.

Det har en tendens til å bli litt liv og røre (les: alkoholkonsum) på GTG. En fredag passer i så måte bra for de som vanligvis må tidlig opp på hverdagene.

Hva med å bruke noe slikt?:
Tour how to create group plans // Which Date Works // www.WhichDateWorks.com

Da kan alle krysse av for alle datoer som passer også kan man velge den datoen som passer for flest..

Evt bruke doodle, som kanskje flere kjenner til
http://doodle.com
 
Redigert av en moderator:
Ulempen med å informere om stedet via PM er jo at terskelen blir litt høyere for nye og nysgjerrige, men samtidig respekterer jeg ønsket om å ikke kringkaste stedet man befinner seg med såpass betydelige verdier til hele verden, det blir jo en avveiing.

Når det er sagt har jeg lyst til å være med, får se om kabalen går opp..

Det forstår jeg ikke. Man avtaler jo at det skal være en GTG i Oslo, men man trenger jo ikke å spesifisere sted (og adresse)? Det må jo være nok for noen å si at de stiller, selv om man ikke har sagt NØYAKTIG lokasjon?

Som sagt: Fint hvis noen kyndige mhp polling her på forumet lager en spørreundersøkelse med forslag til datoer. Det har vi jo gjort før?

Og jeg stiller! :)
 
Dersom vi klarer å grense oss ned til to aktuelle uker her inne så kan jeg godt lage en doodle så vi kan se hvilken dato som passer for flest.

Foreslår da uke 4 og 5 som de to aktuelle ukene.
 
Minner om poll slik at vi får et bilde av når folk har mulighet.

@Klokkesamler @benbjo @runes @Tagliano @adamskater @torode @dav-a @Minuteman @mutriakis @Auto @andersmp @FnuSnu99 @Tom Henriksen @MINUTE_REPEATER @HenrikTA @Wangensten @Santos-Dumont @BRIO1368 @The last nick left @SpaceCowboy @ChristianN @The Player @sjuli_123 @OsloLosen @Timekeeper

Det ble mange @'er og jeg har sikkert glemt maaaange så til de andre som også kjenner til noen så er det bare å tagge i vei.

Doodle: GTG Oslo
 
Redigert av en moderator:
Da har jeg svart, @acnorway :D
Det er ikke 100 prosent sikkert at jeg kan alle dager jeg har ført opp, det avhenger av hva fruen evt har lagt av planer og tidspunkt for arrangementet.
Som trillingfar og leggeansvarlig kommer jeg meg aldri ut av huset før barna sover, som er i 20-draget.
 
Redigert av en moderator:
Det er skremmende mange stemmer på uke 5 nå :( Uke 4 folkens! Da drasser jeg med meg mine "fantastiske" ur helt i fra vestlandet! :cool::mrgreen: