GTG-Oslo

Ja, hvis det bare blir boller og brus så er ikke det noe problem. Om det er flere som vil henge seg på fra Lillestrøm/Lørenskog er det selvfølgelig mulig:)
 
Flott med en Doogle! Smart. Jeg kan vel på de fleste, men tar det litt som det kommer. Spennende å se hvem dato vi ender opp med, og ikke minst lokasjon.
 
Håper jeg får vite tid og sted selv om jeg skulle ha satt opp at jeg ikke kan datoen. Slikt endrer seg nemlig stadig, så plutselig kan jeg likevel. :)
 
Skal vi si at vi stenger pollen sånn rundt kl 1600 i morgen? Da bør vi ha en sånn høvelig oversikt over når folk kan eller ikke.

Vil forøvrig foreslå at vi kanskje bør velge en av datoene som initiativtaker, @Klokkesamler, har mulighet til å komme :)
 
Redigert av en moderator:
Kan de fleste dager, i hvert fall som det ser ut nå - følger med i tråden når dato er spikret så er det kanskje lurt å ta en tilsvarende doodling på hvem som faktisk stiller når vi skal se på lokalitet?
 
Er det mulig for en totalt nybegynner på området å møte opp på GTG? Registrert i dag, men har lest her inne en stund.
Tenker en sånn GTG kan være en fin måte å lære mye på kort tid, men med verdiene og paranoiaen i tråden er det kanskje ikke ønskelig med en 1-post-figur på treff (forståelig nok). Kanskje en veteran kan møte meg på forhånd for sikkerhetsklarering;)
 
Kan jeg være med?

Uhm, lest side opp og ned i denne tråden.. og kunne gjerne tenkt meg å være med, dersom jeg får lov :confused: Er ikke blant de eldste her inne.

Et annet spm, jeg har en ganske "ynkelig" og "low-end" samling ift alle andre her, alle har vel vært der en gang uansett.. men er det flaut/unødvendig for meg å møte opp?

Dette spørsmålet stilles til alle :) og får jeg være med, er jeg glad for det, og tilrettelegger meg etter hva som blir bestemt her!

Andreas
 
Dette er vel mer for at alle vi "nerdene" kan møtes og dele denne fine hobby´en. :D Det spiller nok ingen rolle hvilken klokke som sitter på armen eller hvilken materiell verdi den har. I mitt hode er de som vil være med velkommne så lenge de deler denne interessen. (og ikke er kriminelle) Men dette får de som arrangerer dette avgjøre.
 
Uhm, lest side opp og ned i denne tråden.. og kunne gjerne tenkt meg å være med, dersom jeg får lov :confused: Er ikke blant de eldste her inne.

Et annet spm, jeg har en ganske "ynkelig" og "low-end" samling ift alle andre her, alle har vel vært der en gang uansett.. men er det flaut/unødvendig for meg å møte opp?

Dette spørsmålet stilles til alle :) og får jeg være med, er jeg glad for det, og tilrettelegger meg etter hva som blir bestemt her!

Andreas

Hvis du kan lese denne tråden så er du velkommen;)
Da jeg var med på mitt første gtg så var det med en ganske slunken klokkesamling. Eller skal jeg samling av klokker. En Monster og noe gammelt skrammel. Innholdet i boksen har null betydning. Som nevnt ovenfor så er det klokkeinteressen som betyr noe. Finn pollen og meld inn dine ledige datoer.
 
Ser det er sånn noenlunde likt mellom onsdag 22. jan og lørdag 1. feb. Det er vel artigere på en lørdag? Kan starte mye tidligere, enklere for en del av de som kommer utenbys fra osv. Har ikke lagt inn lørdagen som et alternativ, men kan jeg så kan jeg. Her må det først og fremst tas hensyn til Sonens vé og vel.

Hvis det er med andre som med meg, så dukker det stadig opp et eller annet man skulle vært med på. Tiden flyr og jo lengre tid det tar før datoen blir bestemt, jo flere blir det i frafall.

Sett en strek og fastsett dagen nå.
 
Som trådstarter er du kvalifisert til å ta en avgjørelse - evt i samarbeid med pollstarter.

Så pønsker dere ut et hyggelig sted og sender PM til alle som står på lista - uavhengig av om de har lagt inn 1. februar eller ikke. Plutselig passer den dagen likevel.

+1 nå har du en fin oversikt @Klokkesamler så da kan du ta avgjørelsen på dato :)

Noen som har noen ide om hvordan vi kan diskutere sted uten å gjøre det i det åpne forumet?
 
Redigert av en moderator:
Kanskje @Juice kan trylle litt, og få til en tråd som er begrenset til bare de som har meldt seg på?
 
Redigert av en moderator:
Er folk interessert i noe å spise eller skal vi bare kjøre drikke og klokkeprat?
Hadde vært kjekt å få noen tanker rundt det med tanke på planlegging av sted :)

Forslag til sted mottas forøvrig med takk på PM til meg eller Klokkesamler.