GTG-Oslo

Sitter på banen hjem, ør i hodet av alle inntrykk (og noen øl). Takk for en fantastisk kveld, utrolig hyggelige folk på Tidssonen!!!

Takk for en veldig hyggelig kveld! Gøy med så mange gærninger i ett og samme rom.. :mrgreen: og herregud så mye fine klokker!! Her er noe av det jeg fikk tafset på iløpet av kvelden.

Haha.. så først nå at jeg hadde AP'n på feil vei :D

Redigert:
Takk for en hyggelig kveld. For en samling med klokker, fikk sett på så mye drømmeklokker!

P2010082_zps7f380927.jpg

P2010097_zps3355bb6a.jpg

P2010093_zps8c246335.jpg

Takk for en meget hyggelig kveld folkens. Morro å treffe så mange hyggelige mennesker på et sted også så mange lekre klokker. Da er det bare å glede seg til neste gang. :) (p.s: @Juice, veldig kult å se klokkene du hadde med deg)

Redigert av en moderator:
NEEEEEEEI... glemte å prøve Pateken din Juice, var jo i ferd med å få den på lanken. Ble lettere forvirret med så mange hyggelige mennesker og lekre klokker på ett sted.

haha, har jo skrevet akkurat det samme som posten rett over. Sånn kan det gå med så mange hyggelige mennesker og lekre klokker osv :eek:

Takk for kjempehyggelig kveld!

Altfor mange mennesker/ur på ett sted til å få hilst/tafset på alle. :mrgreen:

Gleder meg allerede til neste gang!

Tusen takk til alle dere som gjorde at dette ble en så fin kveld! Mye lekkert på håndleddene her:)

Takk for en aldeles fortreffelig aften! Utrolig mye flott å klå på, og mange flotte historier å høre! :)

Spesiel takk til de 2 som har fått dette til å skje!

Tusen takk til alle som gjorde dette til en helt fantastisk morsom kveld!
Dette var et minneverdig GTG med sykt fine klokker og minst like fine mennesker!

Skal få lagt ut det jeg har av bilder iløpet avf morgen :)

Ble dessverre sittende igjen med litt mer av regningen enn det som var forutsett.
Heldigvis lå¨ det en melding i innboksen min der det verste forsvant, men jeg mangler fortsatt betaling for følgende:
2 X Ægir Rallar (hva enn det er for noe)
4 X Hansa pils

Setter stor pris på om de som har glemt å betale for dette tar kontakt med meg så snart som mulig :)

Nå er jeg ikke heeelt edru enda så jeg beklager for evt skrivefeil :mrgreen:

Bilder kommer! ;)