GTG i Kristiansand torsdag 12. juli!

Det er lite som slår Sørlandet om sommeren, men jeg savner Nordmarka....

Får trøste meg med dette :)

62ABDAA7-A4D7-4DD2-B387-DBEA597B6BCA.jpeg

• Liker
Reaksjoner: GrandCarrera og Genta
Ja, ingenting som Sørlandet om sommeren:) Hadde noen familievenner i Kvåfjorden en gang i tiden, så har vært i området flere ganger. Hytta vår ligger omtrent like langt øst for Mandal som deres sted ligger vest. Tånes. Mitt paradis på jord! Blir aldri lei av utsikten, hver sommer tar jeg 100 bilder av akkurat samme motiv:) Og en del av dem men en klokke i mellom... Spesielt fantastisk er det når vannet er "heilt blega" som her:
Vis vedlegg 100496

Nydelig! Vi holder til på Landøy. Har hatt noen friske solgangsbriser fordi Tånes opp gjennom årene:)

• Liker
Reaksjoner: Genta
Nydelig! Vi holder til på Landøy. Har hatt noen friske solgangsbriser fordi Tånes opp gjennom årene:)

Ja, kan blåse godt derude:) Og strekket fra Bøddelen til Kåløy er relativt åpen og lang for fritidsbåder.
Er alltid forbi Landø ila sommeren. Har bekjente på Udø. Surrer mye rundt Hærholmane, Kniblingane, Sæsø, Stjernøya, etc. Kanskje med Valøtaklene som en favoritt når været tillater det:)

Er på sørlandet i sommer. Håper jeg får til å komme, hadde vært gøy å blitt med på mitt første GTG

Send meg en PM med navn og nummer, så skal du få sted og tidspunkt :)

Jeg håper så mange som mulig kommer, velkommen skal du være!

Bilder???!!!

Ninjaedit: bommet på datoen, men innlegget er gyldig på samme tid torsdag:)

Kan dessverre ikke komme, er fremdeles i Spania. Kommer neste gang. Håper du ikke har solgt unna alle de nye dykkerklokkene dine før den tid @Consigliere. Det hadde vært kult å se dem. Ha en hyggelig kveld.

• Liker
Reaksjoner: Consigliere