GTG i Kristiansand torsdag 12. juli!

Consigliere

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2014
Innlegg
4.442
@Jon Ali @lightningii @westmouth @hansefar @Cuoresportivo @murias @lcj @lcaustad @STGR @bruno47 @OJ82 @bjojo @Preben Lidi @Rød @akorsvik @brgagr @bavarianking @morto @søringen @Qbit @FMS @Lyngutt @Genta @Hammerfjord @2stupidDogs

Mange klokkeentusiaster ferierer på sørlandet, og noen av disse har meldt sin ankomst til Kristiansand i juli.

Sørlandsgjengen inviterer til GTG torsdag 12. juli, sentralt i Kristiansand.

Vi håper så mange som mulig kommer, både nye og gamle kjente!

Eksakt tidspunkt og sted vil etter hvert sendes til dere som svarer i tråden
upload_2018-6-26_8-56-32.png
:)
 
Dette vil jo være et høydepunkt i et ferieopphold hos svigers!
Vi har ikke bestemt når vi skal være hvor i ferien, utover inneværende uke hvor vi er på Sørlandet frem til lørdag.

Håper det passer for meg. Uansett, strålende initiativ!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød og Consigliere
@Loevhagen ferierer vel i Tregde-området?
Stemmer det at @GrandCarrera har en relasjon til Mandals-området?

Også han fra Mandal som bor i Oslo som kjøpte min PAM 232 og har en større interesse for klokker enn de fleste av oss som jeg ikke husker navn eller brukernavn på:(
 
@Genta
Nydelig!!!
Vi har sted på Tjaume som det heter, ligger ca 5min fra Vigeland - langt fra deg?
Savner stedet når man ser slike bilder..
Sørlandet er fantastisk!

Ja, ingenting som Sørlandet om sommeren:) Hadde noen familievenner i Kvåfjorden en gang i tiden, så har vært i området flere ganger. Hytta vår ligger omtrent like langt øst for Mandal som deres sted ligger vest. Tånes. Mitt paradis på jord! Blir aldri lei av utsikten, hver sommer tar jeg 100 bilder av akkurat samme motiv:) Og en del av dem men en klokke i mellom... Spesielt fantastisk er det når vannet er "heilt blega" som her:
IMG_3391.jpg
 
Ja, ingenting som Sørlandet om sommeren:) Hadde noen familievenner i Kvåfjorden en gang i tiden, så har vært i området flere ganger. Hytta vår ligger omtrent like langt øst for Mandal som deres sted ligger vest. Tånes. Mitt paradis på jord! Blir aldri lei av utsikten, hver sommer tar jeg 100 bilder av akkurat samme motiv:) Og en del av dem men en klokke i mellom... Spesielt fantastisk er det når vannet er "heilt blega" som her:
Vis vedlegg 100496

Nydelig! Vi holder til på Landøy. Har hatt noen friske solgangsbriser fordi Tånes opp gjennom årene:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Nydelig! Vi holder til på Landøy. Har hatt noen friske solgangsbriser fordi Tånes opp gjennom årene:)

Ja, kan blåse godt derude:) Og strekket fra Bøddelen til Kåløy er relativt åpen og lang for fritidsbåder.
Er alltid forbi Landø ila sommeren. Har bekjente på Udø. Surrer mye rundt Hærholmane, Kniblingane, Sæsø, Stjernøya, etc. Kanskje med Valøtaklene som en favoritt når været tillater det:)