GTG - Bildetråden

Deler noen bilder fra gårsdagens RedBar på Manhattan. Hyggelige folk og spennende klokker som alltid. Takk til @Minuteman for godt selskap og drinker som funker:cool:

IMG_0734.JPG

Jeg er vel blant dem som synes mange modeller fra Nomos er litt...ehhh....kjedelige... Men i går oppdaget jeg at Nomos kan jo være ganske kult. Denne tøffingen satt som et skudd og føltes helt riktig på armen. Ja, jeg falt rett og slett litt for denne! Jeg har skrevet det før i andre anledninger, men gjentar det gjerne: det å møte på GTG'er (og andre klokkeseanser), prøve, teste og fikle med klokker, er virkelig berikende for hobbyen. Nye merker og modeller kan plutselig bli veldig interessante.

IMG_0735.JPG


IMG_0737.JPG


IMG_0738.JPG

Denne fra Bulova var jo litt annerledes. Ikke noe jeg ville lagt inn bud på, men kjekt med mangfold!

IMG_0743.JPG

Som noen kanskje husker fra min lille reportasje fra Sotheby's auksjon i våres, lot jeg meg henrive og begeistre av PP Aquanaut. Gjensynsgleden var stor - jeg digger denne klokken:) Faktisk tror jeg at jeg skal gå så langt som å si at skulle jeg hatt kun én klokke, ja da kunne denne vært en kandidat.

IMG_0744.JPG


IMG_0746.JPG

JLC var kun representert med Reverso, men til gjengjeld fantes det tre stykker av dem.

IMG_0736.JPG


IMG_0749.JPG

Jaggu dukket ikke håndleddet til en og annen Instagramkjendis opp også. @Minuteman og jeg klarte dessuten å havne på instatoryen til No BS watchmaker fra Brooklyn, så da får vi konstatere at det må ha vært en vellykket kveld:cool:
 
Et lite knippe bilder fra kveldens RedBar NYC. Trivelig med godt norsk selskap av @Minuteman og @FMS Vis vedlegg 153814
Rødt må vel være greit på RedBar Vis vedlegg 153815Vis vedlegg 153816Vis vedlegg 153817
Oris RedBar edition.
Vis vedlegg 153818
Vis vedlegg 153819Vis vedlegg 153820Vis vedlegg 153821Vis vedlegg 153823Vis vedlegg 153824

Vis vedlegg 153825
Avsluttes med et helnorsk tripple wristshot
Et greit bredt spenn i ur vil jeg si.
Gledelig gjensyn med både @FMS og @Minuteman