GTG - Bildetråden

Zawatch

Støttemedlem
Medlem
7. mai 2014
Innlegg
1.566
Sted
Nær Oslo
Der dukker stadig opp spennende bilder fra GTGs (=Get Together) her og der, og i denne tråden kan de samles. ☺


Starter med følgende bilde:

IMG_20160819_123617_zpsop6kackc.jpg
 
Er det lov å be pent om invitasjon til neste Bergens-GTG? :eek: Har det vært noen tråd på forumet her i forkant har det gått meg hus forbi :(


Har vært noe tråder tidligere, men mistenker at sist GTG her kun gikk gjennom PM(+ kanskje SP, men der er ikke jeg innviet så det kan jeg ikke uttale meg om). Får prøve å få informasjon ut til folket ved neste anledning. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bears
Foreslår at noen lager egne GTG-tråder for byer/områder for å lufte interesse/planlegge/invitere/avtale GTG's. :p
 
Har vært noe tråder tidligere, men mistenker at sist GTG her kun gikk gjennom PM(+ kanskje SP, men der er ikke jeg innviet så det kan jeg ikke uttale meg om). Får prøve å få informasjon ut til folket ved neste anledning. :)

Var en tråd på den som var i Bergen i feb/mars (?), men den så jeg for sent ;) Nå er jeg innom her til alle døgnets tider, så neste gang får dere opprette en tråd og invitere litt flere med på moroa :)
 
Var en tråd på den som var i Bergen i feb/mars (?), men den så jeg for sent ;) Nå er jeg innom her til alle døgnets tider, så neste gang får dere opprette en tråd og invitere litt flere med på moroa :)

Stemmer. Litt usikker på om det har vært 1 eller 2 etter denne du nevner i feb/mars. Var jo en nå i starten av September som du ser. Får opprette egen tråd for Bergen eller noe slikt da ny GTG blir aktuelt, som @Zawatch foreslår.
 
  • Liker
Reaksjoner: Gunnar