GTG Bergen Oktober 2010

Svarte.. Jeg må muligens bort i helgen.. Skulle det komme til at vi er tom for plass så kan jeg bli fjernet fra listen over de som kommer. Jeg vet ikke om jeg skal reise eller ikke før tett opp til GTG :(

Svarte.. Jeg må muligens bort i helgen.. Skulle det komme til at vi er tom for plass så kan jeg bli fjernet fra listen over de som kommer. Jeg vet ikke om jeg skal reise eller ikke før tett opp til GTG :(

Så lang er vi 10-11 stk. Så det burde gå fint. Men ser det når det nærmer seg. Gi en lyd med hva du gjør når det nærmer seg da. :)

Om noen av dere har en (Omega) mesh på 20mm hadde det vært kult om dere tok den med! :p

Vil gjerne prøve det på to klokker jeg tar med! :mrgreen:

Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i Bergen :) Stikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund :)

Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i Bergen :) Stikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund :)

Wohoo! :cool:
Det blir min første offesielle unboxing. ;)

Jøss, ikke dårlig! Det gleder vi oss til :)

OMG! dette blir spennende ! :)

Da har de av "barna" som trengte det fått seg et bad og er klare for Bergen GTG :)

2010-10-15200746.jpg

Det er i morgen, ikke sant?

Ta masse bilder for oss som ikke hadde anledning til å bli med :)

Kos dere! :D