Jeg har ordnet sted. Info kommer per pm når det er helt spikret. Bare sett av lørdag kl 14 og så mange timer du gidder! (;
Veldig bra! Satser på at det blir en bra dag
Jeg har ordnet sted. Info kommer per pm når det er helt spikret. Bare sett av lørdag kl 14 og så mange timer du gidder! (;
Svarte.. Jeg må muligens bort i helgen.. Skulle det komme til at vi er tom for plass så kan jeg bli fjernet fra listen over de som kommer. Jeg vet ikke om jeg skal reise eller ikke før tett opp til GTG![]()
Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i BergenStikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund
![]()
Omega mesh har jeg ikke, men jeg tar med meg mitt siste innkjøp slik at det blir en offisiell unboxing under GTG i BergenStikker en liten tur innom Lervik ur på veien opp og henter en klokke jeg har ønsket meg en stund
![]()
![]()
Da har de av "barna" som trengte det fått seg et bad og er klare for Bergen GTG
![]()
Det er i morgen, ikke sant?
Ta masse bilder for oss som ikke hadde anledning til å bli med
Kos dere!![]()